maanantai 8. syyskuuta 2014

WEEK 36 | THROUGH MY PHONE

En oo koskaan tykännyt hirveesti tonnikalasta, ainakaan purkkitonnikalasta koska se on niin suolasta. Oon kuitenki koko viikon ollu niin laiska, että oon syönyt päivällisellä tonnikalaa kanan sijasta. Ja taidan tehdä samoin ens viikolla... | Olisko tiistain naama? Se se taitaa olla. Taas yks niistä päivistä, kun hiukset olis voinut laittaa mutta ei vaan jaksanut, hah. | Lentokenttähengaus tiistaina kamun kanssa. En ollut ennen käynyt Porin lentoasemalla, kerta se oli ensimmäinenkin.
    Keskiviikkoaamun kahvikupilliset. Aattelin jo tiistaina, etten jaksa keskiviikon koulupäivää ja aika tuskanen se olikin. Onneks ens jaksossa mulla on seiskakoodilla (elikkä tyhmin koodi ja tyhmimmät kellonajat ikinä) vaan liikka. | Keskiviikon maastavedot, olin kirjaimellisesti ihan rikki eikä vika setti mennyt ihan putkeen. Mutta on se selkäreeni silti vaan parasta.
    Torstaina all by myself salaatilla Teatterissa. | Kyllä nyt hymyilytti, kun oli perjantai! | Anun kanssa käymässä meillä perjantaina, oli pakko ottaa kuva kun he leikki niin söpösti veikan kanssa meidän eteisessä ♥
 
Rennosti Strepsilsien ja pirtelöiden kanssa suuntaamassa Apteekkiin hakemaan lisää Strepsilsejä lauantaina. | Oltiin vähän kuolleita, luulin että kurkkukipu olis pahentunut lauantain jälkeen, mutta väärässä olin. Pääsinkö mä näin helpolla flunssasta? | Amarillossa äitin ja veljen kanssa lauantaina. Mä otin Amarillo Chicken Burgerin ja äiti Big Burgerin. Tän jälkeen vielä haettiin jäätelöt koko porukalle.

Näin tällä viikolla, taas yksi tapahtumarikas ja kiva viikko takana. Koeviikko lähenee uhkaavasti, 16 päivää ekaan kokeeseen ja mun pitää alkaa kohta lukemaan reaaleja, en oo sellanen joka jättää lukemisen vikaan iltaan. Lukusuunnitelmat on rustailtu paperille valmiiksi, enää pitäs alottaa. Onko teillä muilla lukiolaisilla rankka koeviikko edessä? Mulla on neljä kieltä, uskonto, hissa ja musiikki. Eli ei pahin koeviikko, mutta noi reaalit vähän tuo paineita...

Nyt lopetan koehöpötykset tähän, oon varmaan ainoa joka näistä nyt jo panikoi haha
Ihanaa viikkoa!
♥:Emmi

4 kommenttia:

  1. Anonyymi8.9.14

    Nää postaukset on kyllä kivoja!! Mikä muuten ton sun pikkuveljen nimi on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) en haluis kertoa sitä täällä, toivottavasti ymmärrät!

      Poista
  2. Anonyymi8.9.14

    hei voitko tehdä kysymyspostauksen? :-)

    VastaaPoista