lauantai 20. elokuuta 2016

SATAVARMASTI LUONNOLLISTA

*yhteistyössä Everyday Minerals Suomi

Nyt saan vihdoin kirjoitella teille asiasta, jota oon fiilistellyt jo jonkin aikaa. Pääsin tekemään yhteistyötä Everyday Mineralsin kanssa ja sain heiltä siis muutaman purkin ja purnukan sekä pari sutia testiin. Paketti saapui jopa tänne Ruotsiin ihan supernopeasti, ihan parissa päivässä. Jännitti kyllä vähän noutaa sitä ja vielä paikallisella kielellä, mutta kaikki sujui sulavasti.


Nyt oon päässyt testailemaan tuotteita abouttiarallaa viikon ajan ja voin sanoa, että olen kyllä tyytyväinen. Tulen tekemään vielä erikseen postauksen saamistani tuotteista ja esim kulmavärin/rajausvärin kohdalla näyttämään, miten se toimii mulla. Nyt ajattelin ensin kuitenkin valaista teitä vähän siitä, miksi ylipäätään otin juuri Everyday Mineralsiin yhteyttä yhteistyön merkeissä.

Kuten tiedätte, olen vegaani, mutta meikkitietous näissä asioissa on vielä vähän heikolla pohjalla. Oon ottanut vähän selvää asioista ja kyllä multa löytyy meikkivarastoista tällä hetkellä sekä eläimillä testattuja, että eläimillä testaamattomia meikkejä enkä luultavasti tule uusimaan ihan kaikkia meikkejä ainakaan heittämällä puolikäytettyjä vastaavia roskiin. Tilaisuuden tullen testaan enemmän kuin mielelläni näitä sataprosenttisen vegaanisia, ympäristöystävällisiä ja eläinkokeettomia meikkejä. Ja vielä kun laatu on tämä!


Mä en oo vielä päässyt ihan täysin jyvälle näistä pohjameikkiaineksista ja niiden käytöstä, mutta kulmaväri/rajausväri on ihan jokapäiväisessä käytössä. Ja mää niin tykkään! Luin etukäteen, että sen pitäis olla tosi kestävä, mutta (silti) olin vähän skeptinen, mutta kyllä kestää! Niin huikee!

Toisena tärkeänä pointtina Everyday Mineralsin toiminnassa on se, että yritys ei tue, eikä käytä lapsityövoimaa. Mun mielestä tää jos joku on ihaltavaa toimintaa ja saa ainakin mut suosimaan juuri kyseisiä tuotteita. Muistakaa, että sanoisin samaa, vaikka olisin hankkinut tuotteet ilman yhteistyötä. Multa ei teille koskaan valheellista sanaa näissä tuote-esittelyissä tipu!

Onko joku teistä kokeillut Everyday Mineralsin tuotteita?

♥:Emmi

3 kommenttia:

  1. Anonyymi20.8.16

    Kuulostaa tuotteilta, joihin kannattaa tutustua.

    VastaaPoista
  2. EDM on mun suosikkeja, eikä vähiten siksi että kaikki lafkan tuotteet ovat vegaanisia. :)

    VastaaPoista