maanantai 23. helmikuuta 2015

WEEK 8

Hiihtoloman haaste oli lukea kolme ja puol kirjaa uskontoa ja nyt loman loputtua voin ylpeänä sanoa, että siinä onnistuttiin ;) | Yks niistä harvoista päivistä hiihtolomalla, kun meitsillä oli meikkiä naamassa. | Äidin ja tyttären laatuaikaa Ässät-Lukko-matsissa tiistaina. Oli muuten huono matsi :-D
   
Keskiviikkona kuolinkin sitten jo vatsatautiin ja vietin päivää sohvalla lämpimien voileipien ja ananaspurkin kera... | Ja torstaina olo oli parempi ja sain vedettyä ihan hyvän jalkareenin, vaikka veto oli vielä vähän pois... | Bataattia ja kanaa päivälliseksi. Mä niiiiiin rakastan bataattia ♥♥
   
Käytiin kattomassa mammaa ja vedettiin pikkujätkän kanssa mamman välipalapulla puokkiin, hahah! | Ja lauantai-illalla kohuttua Fifty Shades of Grey-elokuvaa katsomassa. Kaikesta huolimatta, mä kyllä tykkäsin! | Ja sunnuntaina vatsatauti teki kovasti comebackia, mutta taistelin vastaan (ja katsoin the Biggest Loseria netistä, mun hiihtoloman suola haha)

Mun hiihtoloma oli lähinnä sairastelua ja lukemista, mutta kuului siihen onneksi myös vähän kivaa ohjelmaakin. Nyt oon hyvin ladannut akkuni (huolimatta siitä, että viime yö meni Oscareita katsoessa) ja jaksan painaa seuraavaan lomaan asti. 48 päivää Prahaan, woopwoop!

Ihanaa maanantaita ja lomaa niille, kenellä se nyt on! 
♥:Emmi

4 kommenttia:

  1. Anonyymi25.2.15

    Oon tässä tämän vuoden aikana kahlannut sun koko blogin läpi ja tykkään ihan todella paljon! Saan sulta tosi paljon inspiraatiota pukeutumiseen, syömiseen ja koeviikkoihin panostamiseen! :) Olet mahtava kirjoittaja ja kirjoitat ihanalla omalla tyylilläsi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtava kuulla että inspiroin ja vielä noin monella eri osa-alueella!! Kiitos ja ihanaa kevättä sulle, tsemppiä koulujuttuihin <3

      Poista
  2. Anonyymi25.2.15

    Mulla oisi muutama postaus idea! Esim, snapchat viikkokatsaus oli ihana ja erilainen idea, sellainen uudestaan! Sitten tavallista my daytä ja myös viikon asut -postaus ois tosi kiva! :) Myös Iirosta postausta esimerkiksi miten elämäsi muuttui Iiron tulon jälkeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ideoista, pistin muistiin! :)

      Poista