perjantai 20. helmikuuta 2015

WANHAT | PART 2

06:00 - Päivä alkaa aikasella herätyksellä. Pinkaisen ylös sängystä, heitän juoksuhousut ja kauluspaidan päälle ja laitan kahvin tulemaan. 
06:30 - Istun kampaajan tuolissa hörppien kahvia ja mutustellen proteiinipatukkaa. Vielä ei oikeastaan jännitä, odotan ainoastaan innolla mitä päivä tuo tullessaan. 
09:00 - Lähden hurjastelemaan kotia kohti valmiin kampauksen kanssa. En olis todellakaan voinut olla tyytyväisempi mun kampaukseen, se oli just sellanen kuin halusinkin. 
09:30 - Valmistan itselleni kunnon vielä kunnon aamupalan, munakokkelia ja puuroa. Oli kyllä hyvä että söin, seuraavan kerran se nälkä iskikin vasta matkalla ruokailuun.
10:50 - Meikki on valmis ja oon superonnellinen siitä, että saan sen onnistumaan täydellisesti. Nyt vaan mekko ja korut päälle, viimeinen silaus ja kuvia napsimaan.
11:30 - Vihdoin koululla. Ihme ja kumma mua ei vieläkään jännitä ihan hirveästi, ennemminkin odotan innolla, että päästään tanssimaan!
12:30 - Virallinen kenraaliharjoitus omalle koululle sekä osalle ylä- ja alakoulun oppilaista alkoi. Huokasin ihan helpotuksesta, että eka esitys meni hyvin. Opin tän ekan esityksen aikana hyvin kulkemaan mekon kanssa ja huomasin, miten täytyy tanssia ettei kompuroi.
13:30 - Meillä oli noin tunti aikaa hengailla koululla ennen ruokailuun lähtö, joten napsittiin vaan paljon kuvia porukalla. Nää onkin parhaat kuvat koko päivältä, mutta mua vähän harmittaa ettei kaverit varmaan niitä tänne halua :-(
15:00 - Suomalaisella Klubilla ja aivan nälissään. Mun pari vitsailikin mulle, että huomaa kyllä että ootan vaan ruokaa. Onneks sekin tietää, että jos vähän kiukuttelen niin nälästä se vaan johtuu, haha!
16:30 - Ruuat syöty ja takaisin koululle. Mä söin pääruuaksi kanaa ja parsarisottoa. Mulla oli siinä ruuassa ihan sairaan hyvää kastiketta ja tykkäsinkin siitä ihan älypaljon! Jälkkäriksi oli mustikkajäädykettä, marenkia ja vaahterasiirappia, mikä sopi tälle sokerihiirelle paremmin kuin hyvin ;)
17:30 - Meikin ja hiusten korjailut on tehty ja nyt olikin aika mennä moikkailemaan joitain paikalle saapuneita tuttuja. Annakin oli tullut katsomaan, mistä mä olin niin onnellinen, että rupesin melkeen itkemään ♥
18:00 - Showtime! Ainoo vaihe, missä mua jännitti oli se esittely, mutta sekin sujui hyvin ja juontaja sanoi ihan oikeat nimet ;) Muuten tanssit meni hyvin ja sainkin kuulla jälkeenpäin että mulla ja mun parilla oli vissiin oikeesti hauskaa, eikä tosiaan oltu vaan kauhusta kankeena tanssimassa!
19:30 - Kaikki miljoonat kuvat parin, kavereiden ja sukulaisten kanssa otettu ja äkkiä vaihtamaan mekko vähän lyhyempään! Ylimääräiset tavarat äitille ja vielä nopeasti käymään kaverin luona ennen jatkoille lähtöä.
20:30 - Bussi starttas kohti Merikievaria. Matka meni ihan sairaan nopeesti ja yhtäkkiä oltiinkin jo perillä!
03:15 - Omassa sängyssä. Rankka mutta upea päivä ja ilta takana ja mä oon ihan valmis nukkumaan. Voisin kokea tän koska tahansa uudelleen, mutta ehkä jutun idea onkin vaan se että tää on kerran elämässä.

Tässä pientä "my day"-tyyppistä kerrontaa mun wanhoista. Mua ainakin kiinnostaisi lukea muilta näitä, joten ajattelin että ehkä teitäkin kiinnostaa. Oliko muilla wanhoilla yhtä pitkä päivä kuin mulla? 

♥:Emmi


2 kommenttia:

  1. Anonyymi22.2.15

    mulla on vuoden päästä tanssit ja en kyllä malta oottaa ! 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se päivä on kyllä ihana, muista nauttia! :)

      Poista