keskiviikko 4. helmikuuta 2015

TAMMIKUUN SUOSIKIT



 ♥ Tammikuun hyväks kokeiluksi osoittautui ehdottomasti Kauralätkä. Meille oli sitä kiikutettu joku viikko ja tykästyin siihen älyttömästi! Kivaa vaihtelua sille ainaiselle ruisleivälle.
♥ Joulun jälkeen alennusmyynneistä löytynyt Gina Tricotin vaaleanpunainen kauluspaita ja New Yorkerista ostetut mustat farkut on varmaan olleet mun tammikuun käytetyimmät vaatteet. Niin mukavat päällä, mutta silti tosi siistit.
♥ Joululahjaksi saatu Lumenen Longwear blur foundation -meikkivoide oli mitä parempi seuraaja mun edelliselle meikkivoiteelle. Tää on saanut kehuja jo monissa blogeissa ja mun täytyy ehdottomasti yhtyä niihin kehuihin: tää meikkivoide on todellakin peittävä ja saa iholle juuri sellaisen vähän "blurratun" efektin. Mulla on tää sävyssä 0 light ivory, kuten varmaan kuvasta huomaattekin.
Myös viimeisessä kuvassa näkyvä H&M:n meikkivoidesivellin on osoittautunut ihan huippulöydöksi. Mulla oli pitkään Lontoosta asti raahattu meikkivoidesivellin, mutta totesin että se on aikansa elänyt ja nyt tämä hooämmän yksilö ajaa kyllä asiansa vielä edeltäjäänsäkin paremmin!

Tällaisia lemppareita tässä kuussa, löytyykös teiltä jotain samoja juttuja?


♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti