maanantai 9. helmikuuta 2015

WEEK 6

Ihana päivieni piristäjä oli lumileikeissä äitin kanssa, kun tulin koeviikolla koulusta kotiin ♥ | Koeviikon loputtua ihan parasta salaattia Steinerissa Tian kanssa - kerrankin kaveri, joka ottaa samat täytteet ;)  
Tää ihana lumi on ilahduttanut mun ja pahvin päivälenkkejä. Kyllä toi hurtta vissiin lumesta tykkää vai... | Sarkasmia havaittavissa ;) Kyllä joku päivä oli vähän väsynyt olo, enkä olis millään halunnu lukea... | Perjantaina koulun jälkeen, jeejee viikonloppu! 
Ihana lauantaiaamu, huippu kirja ja irtokarkkeja ♥ | Tuima lauantaiselfie ja vissiin jotain meikkikokeiluja taas... | Tein niin hyvää toastia ja munakokkelia että!! Oon varmaan siitä outo, että perus karkin ja pullan lisäks rakastan herkkupäivänä syödä leipää ja jotain tollasta rasvasta varsinkin :-D  
Mun alko lauantaina tehdä ihan sikana mieli karjalanpiirakoita, enkä jaksanut lähteä kauppaan niin tein sitten itse ;) | Sunnuntai selfie peilin kautta ja ihana ruskee laukku! | Oli vähän hiki jalkareenin ja HIITin jälkeen eilen... Vähän yks tyyppi katto mua pitkään kun vikan HIIT-sarjan jälkeen makasin x-asennossa salin lattialla ja melkeen oksensin... Toimii ;D

Tää viikko oli kyllä yhtä panikointia ja varsinkin kun "countdown" kympistä alaspäin alko virallisesti viime viikon aikana... Nyt onkin enää neljä päivää ja perjantaina pistän teille heti aamusta sneak peakia mekosta, kengistä ja muista jutskista! Mekko tuli eilen lyhennytyksestä ja nyt se on vaan täydellinen. 

Anyways, malttakaa siellä vielä hetki! Hyvää maanantaita ihan kaikille :)

♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi9.2.15

    Noista herkkupäivistä (mullahan niitä ei nyt tarkkaan ole mutta kuitenkin), täälläkin on yksi joka tuntuu rakastavan enemmän rasvaisia ruokia kuin karkkeja :D Muuten muistaisin että olisit kirjoittanut että oot katsonut PLL -sarjaa (saatan muistaa ihan väärin..) mutta jos katsoit niin mitä mieltä oot siitä? jos et oo kattonu, niin suosittelen katsomaan jos gossip girlistä tykkäsit :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, sielun tovereita! :-D Mä syön usein ensin makeeta ja sitten rasvasta, pysyy hyvinh tää tasapaino syömisissä, heh ;)

      Ja joo oon katsonut! Aluks en tykännyt yhtään, mutta nyt oon ihan koukussa :)

      Poista