perjantai 7. marraskuuta 2014

OSTOKSIA | TALLINN 2014

 Uus takkilöytö Cropp Townista heti ekana päivänä ja hintaa oli vaan 49,95€
 Mun mustista talvi/syysbootseista meni vetskari rikki ihan syksyn alussa ja olin siitä asti ettiny uusia. Nää rakkaudet löyty New Yorkerista älyhalvalla: vaan 34,95€!
 Taidan olla joku H&Mn kymmenen euron treenitoppien keräilijä... Onkohan tää jo mun neljäs?
 Pieni heräteostos myöskin hooämmästä, oon hakenut tällasta pinkkiä pipoa ties kuinka kauan ja tästä maksoin vaan vitosen!
 New Yorkerista tarttu matkaan vielä vähän paksummat sukkikset kaheksalla eurolla ja ihana hamonen suurinpiirtein kolmellatoista eurolla. Toi hame on ihan mahti ja mulla on jo niin monta asuyhdistelmää sen kanssa mietittynä!
 Musta farkut Bershkasta parilla kympillä. Ja näihin ei piru vie karvat tartu!
 Lindexin alelöytöjä vikalta päivältä - vajaa parilla kympillä irtos tällänen super ihana jakkunen. Jotenkin kiva, kun tää on niin simppeli mutta silti vähän erilainen, eikä asu tarvii paljon muuta ihmeellistä jos tän heittää päälle!
 Vielä yks New Yorkerin löytö! Vähän pitempi musta villatakki, mistä oli maailman vaikeinta ottaa kuva, haha. No, tulee varmasti näkymään jossain asussa mun päällä! Hintaa oli jotain 15-20 euroa, en yhtään muista!
 Mulle aika radikaali ostos, poolopaita. Löysin tän Bershkasta about 15 euron hintaan ja oli pakko kotiuttaa! Tää ei oo ihan puhtaan valkonen, vaan jotain luonnonvalkosen ja kermanvaaleen väliltä ja tykkään tästä kyllä tosi paljon!
Vielä vikana toinen Lindexin alelöytö! Kaheksalla eurolla irtos tää mustanharmaa leopardikuvioinen paita, jossa on 3/4-hihat ja kivana yksityiskohtana vetskari tuolla selkäpuolella. En yleensä löydä Lindexistä oikeen mitään, mutta nää kaks vaatetta oli kyllä sikahienoja ja vielä kun halvalla lähti ;)

Tälläsiä ostoksia tällä kertaa. Lisäksi ostin mustat normaalit nahkahanskat, mitkä unohdin kuvata :-D No, ei ne nyt kauheen kuvaukselliset olis ollutkaan! Mitäs te tykkäilette?

♥:Emmi  

2 kommenttia: