maanantai 28. heinäkuuta 2014

WEEK 30 | THROUGH MY PHONE

Äitin kanssa lähdössä Yytskästä kotiin keskiviikkona. Oli ihanan lämmin päivä ja parasta viettää se parhaassa seurassa, mun mami on ihanin ♥ | Jonain päivänä salaatilla Eltsun kanssa. Tiettekö mulla tulee joskus aina sellasia päiviä, että tekee ihan sikana mieli just tota Wikholmin (joojoo tiedän ettei se ole enää Wikholm) salaattia, niin hyvää!
   
Keskiviikko? Tiistai? Torstai? Ei mitään hajua! Tehtiin illalla Eltsun kanssa eväsretki Lattomerelle ja meidän piti myös mennä uimaan. Vesi oli niin likasta että me vaan kahlattiin, mutta oli kiva reissu ja saatiin otettua myös nämä ihanat kuvat! | Hei olen Emmi, menen Prismaan ostamaan pakettia kanaa ja sekoan kun nään natukanaa alennuksessa ja päädyn ostamaan sitä kaks ja puol kiloa. Noh, riittääpä seuraavaks pariks kuukaudeksi... :-D
   
Päädyttiin perjantaina iltauinnille Ankkikselle, vesi oli ihan sika lämmintä! Tuli taas todettua myös se, että mä oon maailman surkein uimari haha! | Grilliruokaa perjantaina. Mä valmistelin kaikki sapuskat ja vielä grillasin kaikki ite! Enkä ees polttanut itseäni 8)
   
Haha älkää välittäkö tosta aamunaamasta tai sekasesta tukasta! Pointti oli, että mä löysin ton crop topin jälleen pitkästä aikaa ja kuinka ihana se oikeesti on! Pitää ruveta käyttämään, nyt kun vielä näitä lämpimiä kelejä on :) | Tiesittekö, että aissarista saa itse koottua mieluisan jätskiannoksen itelleen?! Mä kävin lauantaina kokeilemassa! Mun annokseen tuli suklaakastiketta, suklaa- vanilja- ja polkajäätelöä, minivaahtiksia ja keksinmuruja. Nam oli hyvää, eikä ollut liian iso annos edes!

Tällä viikolla puhelimeen kertyi jotenkin normaalia vähemmän kuvia, mutta halusin kuitenkin tulla ne teille jakamaan. Mä oon nyt kasvanut kiinni sohvaan, joten suljen pikimmiten koneen ja avaan taas telkkarin ja alan katsomaan Serranon perhettä toistolla. Haha, mä en tiedä miks mutta tulee välillä tälläsiä päiviä, ettei kiinnosta ketään eikä mikään. Okei, kävin Subissa Eltsun kanssa äsken ja se riittää tälle päivälle. Huomenna mä palaan elävien kirjoihin, en kehtaa täällä sohvan pohjalla maata (ja torkkua) enää kolmatta päivää putkeen.

Vielä kaks viikkoo ennen koulun alkua, mä jo odotan että pääsee takasin arkeen!
♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti