lauantai 7. toukokuuta 2016

UUSIA TUOTTEITA


Nu3-paketti eksyi vihdoin tänne Helsinkiin saakka viime viikolla ja sain jälleen muutaman ihan superkivan oloisen tuotteen testiin. Hirveästi en oo näihin vielä ehtinyt perehtyä lukuuottamatta paria testikertaa ja mulperimarjojen melkein totaalista loppuun syömistä... Nyt heitänkin pallon teille! Mitä haluatte näistä kuulla? Kiinnostaako reseptit, jos niin minkälaiset? Kertokaa!

Jotta homma ei olis liian vaikeaa, voisin aluksi vähän avata teille, mitä paketista tällä kertaa paljastui:
  • Mulperimarjoja. Nää ihanan toffeen makuiset marjat on monelle varmaan jo tuttu superfoodi, mutta eihän näistä yli pääse. Kuivattu Turkin auringon alla täysin luonnonmukaisesti. Marjat ovat vegaaneille ja gluteenittomillekin sopivia. Parhaita nää on mun mielestä ihan sellaisenaan, mutta voin vaan kuvitella miten hyvältä nää maistuu myslin seassa tai smoothiessa...
  • Maamantelit sisältää runsaasti hyviä kasvirasvoja ja kuituja ja nää onkin mulle tästä "pähkinäperheestä" ihan uusi tuttavuus. Odotan mielenkiinnolla, että pääsen maistelemaan näitä kuulemma vaniljaisen makuisia tiikeripähkinöiksikin kutsuttuja herkkuja ;-)
  • Kurpitsansiemenproteiini. Mulle aivan uusi tuttavuus! Smoothieen tätä on tullut jo testailtua ja nu3 sivujen mukaan sopii myös keittoihin. No tämähän vielä nähdään!!
  • Hamppuproteiini. Tän perään oonkin jo pitkään haikaillut ja vihdoin on aika päästä testailemaan! Löytyykö sieltä hamppuprodea kokeilleita? :-)
Tällaisia tuotteita tällä kertaa, heittäkääpäs nyt toivomuksia peliin. Muuten pääsette taas kuuntelemaan mun ihan ite päättämiä juttuja ;-) Mä meen äkkiä laittamaan hiukset nyt ja lähden sitten leffaan, tän päivän luvut on luettu!

♥:Emmi

3 kommenttia:

  1. Anonyymi8.5.16

    Mulle muut paitsi hamppuproteiini ovat ihan uusia tuotteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mihinkäs oot hamppuproteiinia itse käyttänyt? :-)

      Poista
    2. Anonyymi14.5.16

      Smoothieen

      Poista