perjantai 9. tammikuuta 2015

FAVE BLOGS | LIFESTYLE

Johannan blogissa vakuutun aina ihan upeista kuvista ja voittihan neiti viime vuonna bloginsa kanssa "Vuoden fotogeneettisin blogi"-tittelin jossain gaalassa. Johannan blogi on hyvä sekoitus perusarkea, tyttöjen juttuja sekä treeni- ja ruokajuttuja. Just sellasesta mä diggaan!
  
Annikan blogi kuuluu niihin blogeihin, joita oon lukenut kauiten. Jotenkin ensimmäisenä blogeja selaillessani löysin Annikan ja hänen siskonsa blogit ja ihastuin molempiin. Annikasta huokuu elämänilo ja rakkaus niihin arjen pikkujuttuihinkin. On ihanaa, että on vielä niitäkin "huolettomia" bloggaajia, joille tärkeintä ei ole hikitreenit ja maitorahka. Annikan blogia lukiessa pääsee just siihen fiilikseen, siellä ei treeneistä puhuta. Mä tykkään!
  
Muistan, kun löysin Natalian blogin ja hän oli vasta jonkun aikaa sitten aloittanut bloggaamisen. Mua kiehtoo, miten upeasti Natalia on saanut nostettua bloginsa tasoa ja jokainen postaus on mun mielestä ihan mahtava, vaikka sisältö ei oliskaan mitään maailmaa mullistavaa. Paljon asuja, tyttöjen juttuja, välillä pohdintoja ja joskus videoitakin. Kokonaisuutena ihan mahtava!
  
Mariannan ihanan herkät ja tyttömäiset kuvat ja hänen addiktionsa kaikkeen pinkkiin ja tyttömäiseen on varmaan ihaninta koko blogissa (ja instagramissa). Mariannan maanläheisyys ja pohdiskelevatkin tekstit on kivaa vaihtelua. Mariannan postaukset kuuluu ainakin mulla niihin, joita odotan: tunnetta lisää varmaan se, että postauksia ei tule ihan joka päivä.
  
Jutan blogi on näistä viidestä mulle uusin. Juttaakin oon seurannut jo jonkun tovin ja asia, mikä on saanut mut jatkamaan seurailua on vaihtelevuus. Jutan blogissa on tosi paljon erilaisia asioita. Tosi paljon juttua erikoisruokavalioista ja kosmetiikasta. Asukuvat on kivaa vaihtelua muihin blogeihin: enemmän sisällä otettuja kuvia, mikä on kiva. Eroaa ainakin massasta. Jos vaihtelevuus ja hyvät vinkit kiinnostavat, niin suunnatkaa tänne!
Tässä mun lemppari lifestyleblogit, löytyykö samoja suosikkeja?
♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti