sunnuntai 3. heinäkuuta 2016

HAALARI


Suomen reissu onkin nyt takana ja meikäläinen on palannut Göteborgiin. Hauskaa, mutta aloin jo kaivata Ruotsiin! Miksei koskaan oo missään hyvä vaan aina ikävä johonkin? :-D No mutta, reissu oli kokonaisuudessaan aika mahtava ja ehdin nähdä kaikkia ihania ystäviä kahden päivän aikana Porissa ihan rutkasti! Kiitos ihanat tyypit joustavista aikatauluista ja parhaista kaffehetkistä!

Keskiviikkona tuli myös oikiksen tulokset ja ylläriylläri ovet ei mulle tänä vuonna auenneet. Tiesin sen kyllä etukäteen ja huonosti menneet monivalinnat oli mun kohdalla ratkaseva. Nyt heinäkuun ajan pohdin vielä ja elokuun alusta teen lopullisen päätöksen koskien avoimen yliopiston kursseja ja tulevaisuutta. Nyt saa kuitenkin heinäkuun ihan vaan nauttia stressaamatta tulevasta ;-)

Mä vissiin kerran jo sanoin, että Aasiaan päin mä en ainakaan syksyllä mee, mutta kuinkas kävikään. Lentoja ei oo vielä bookattu, mutta aika varmalta näyttää, että joko heti syyskuun alusta tai vielä elokuun lopusta lennän Singaporeen. En oo vielä päättänyt kuinka kauan Batamin päässä olen, vaikka eka ajattelin ihan repästä ja olla kaks kuukautta. Nyt oon miettinyt jotain parin viikon ja kuukauden väliltä. Emmätiiä, auttakaa!


Ollaan nyt kuitenkin Ruotsin päässä vielä hetki! Eilen tosiaan saavuin heti aamusta Göteborgiin ja vähän liian pitkään kestäneen perjantai-illan jälkeen hyppäsin koneeseen samoilla silmillä ja Sofian muuttopäivän takia en voinut ees nukkua päivällä, joten arvatkaapa kuka kaatui iltakasin jälkeen sänkyyn ja nukkui kellon ympäri? No minä :-D Tänään saikin sitten mennä levänneenä ja virkeänä töihin!

Nyt mä alan jo kiiruhtaa, sillä lähetään tyttöjen kanssa pubiin katsomaan fudista. Allez les bleus!

♥:Emmi

7 kommenttia:

  1. Anonyymi4.7.16

    Haetko ens vuonna uudelleen oikikseen?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi4.7.16

    Ootko kyselly sun pääsykoepisteitä? :) mille varasijalle jäit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne näkee ihan itte netistä! :-)

      Poista
  3. Anonyymi7.7.16

    No mille varasijalle jäit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi8.7.16

      Onks sillä jotain merkitystä?

      Poista