torstai 18. heinäkuuta 2013

TAMPERE

 OOTD: Farkut Levi's, neuletakki Gina Tricot, laukku, vyö, kengät, paita, korut ja kello Guess

Moikka! En ookkaa ennen tätä päivää ikinä ollu Tampereen keskustassa silleen, että muistaisin siitä mitään. Tänään lähdettiin sitte aamuseittemän junalla Aleksiinan kanssa käymään siellä! Mulla oli tosiaan mielessä bikinien osto, ja ne löysinki ihan heti! Näyttää ihan sika kivalta, kun mulla on vielä toi uusi turkoosi napakoru, mis on unisieppari! Oioi tulis nyt vielä lämpimiä päiviä 8) Mukaan tarttu lisäks noi pienet ostokset, eli iso teekuppi, josta olin jo pitkään haaveillut, kännykkäkotelo reeniä ja lenkkejä varten sekä Clipperin teetä! Oltiin oikeen syöppöjä ja käytiin vähän frozen yoghurtilla, pikku aamiaisella ja sitte Amarillossa syömässä! Ruoka oli kyllä hyvää, vaikka pikkasen ylihinnoteltua siihen nähden, että molempien annoksessa olevat bataatit oli osittain raakoja... Mun annoksen lohi oli kyllä hyvää ja annos oli juuri sopivan kokoinen. Ei jäänyt nälkä, muttei myöskään tullut ähkyä.
Nyt tulin kahdeksi yöksi mummulaan tänne landelle, kuitenkin sopivalle etäisyydelle, että pääsen reenaamaan ja huomenna kotiinki ettimään lisää vaatetta messiin, kun en paljoa vaihtovaatteita raaskinu pakata :) Olin tänää Tumpilla ja se haki tänään vihdoin vissiin mu moppeen tulevat pienet "tuunaukset" ;) Enää puuttuu sinistä kontaktimuovia ja Tumpin sähköasennukset ni vitsi siitä tulee varmaan hieno! Tumppi vaihtaa myös joku päivä mulle sellasen söpön kilven tohon eteen! Jeee oon niin odottanu molempia, ja oon ollu jo pitkään kade, kun Tumpilla on sen riisikipassa niin hienot tuunaukset :p
Mummulassa on kyllä niin ihanaa ruokaa, oon vetäny itteni täällä nyt aivan ähkyyn kalakeittoa, ruikkaria ja söinki kaks litraa mansikoita... Mummu teki mulle kasvistarjottimen valmiiks jääkaappiin, joten nyt taidan napata sen sieltä ja mennä peiton alle kattomaan Pretty Little Liarssia. Väsyttää kyllä jo tosi paljon..
Koitan pistää teille lauantaina herkkupäivä-postausta ja jotain asukuvaa serkun synttäreiltä. Miten olis jos julkaisisin kysymysten vastaukset sunnuntaina? :)
Hyvää yötä ♥
Emmi

3 kommenttia:

  1. Anonyymi19.7.13

    Joo julkase vain!! :-)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi20.7.13

    Vitsit sun blogis on ihana ja oot tullu jo upeesee kuntoon ! :-) mut mua kiinnostais että kuka sulle suunnittelee päivät että milloin on jalkapäivä ja milloin mikäkin, onko sulla joku personal trainerin tyylinen vai mitä ? :-D

    VastaaPoista
  3. Kiitos! Isäpuoli tekee ohjelmat (jalat, olkapää-selkä, hauis-ojentaja-rinta), sitten vaa teen noi peräkkäisinä päivinä ja taas aloitan alusta ja pidän jossai kohtaa välipäivän :) en osaa paremmin selittää!

    VastaaPoista