perjantai 27. syyskuuta 2013

PIETARIPLÄJÄYS


 Välillä on ihan hyvä muistella menneitä, eikö? Oltiin tosiaan viime syyslomalla Pietarissa, ja silloiseen blogiini en jostain syystä saanut koskaan tätä postausta julkaistua (mielestäni?). Mä halusin kuitenkin tänä synkkänä perjantaina ikävöidessäni Annaa julkaista nää kuvat teillekin. Nää on ihan hirmu huonolaatuisia, mutta mulle tulee näistä aina niin hyvä fiilis! Toi on ehkä mun lemppari ulkomaanmatka Annan kanssa! Meillä vaan oli ihan sika hauskaa ;D


Oli ihanaa vaan viilettää täysillä kahdestaan bestiksen kanssa ympäri Pietarin katuja, pysähtyä välillä Subiin syömään tai venäläiseen kahvilaan kupilliselle kahvia. Hölmöiltiin koko reissun aikana ihan sikana, meillä oli ihan älyttömän hauskaa! Enempää en viitti kertoa, etten saa tappouhkauksia kohta toiselta puolelta maapalloa :-D



Pietariin kannattaa lähteä! Me mentiin laivalla sinne ja oltiin siellä päivä ja tultiin takas. Päivä ei kyllä riittänyt, vaan meillä jäi vaikka mitä näkemättä! Paras hetki tuolla Pietarissa oli varmaan se, kun levykaupassa se myyjä etti meille puol tuntia Dima Bilanin levyä ja tuloksetta tietenkin.. Oltiin ihan sika hiilenä vaan siinä Annan kanssa, mut yritettiin pysyy kohteliaina vaikka meillä oli ihan sika kiire! Juostiin vaan ihan sika kovaa takasin bussille päin, kun oltiin jo valmiiks myöhässä...



Tässä mun höpinät tältä erää, oliks teen mielestä tällänen throwback ihan turha ja tylsä vai milleen? :)



♥: Emmi

11 kommenttia:

  1. Anonyymi27.9.13

    Kiva blogi! :)
    Ootko muuten koskaan pitsaa tehdessäsi tehnyt sitä pohjaa http://www.adamsfitnessfood.com/portfolios/pizza-a-la-adamo/ näistä jauhoista? Tulee ihan sairaaan hyvää kun laittaa vaan mieleiset täytteet! :-) ja ihan suht terveellinenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi28.9.13

      Miks et oo tälle anonyymille vastannu? :-) kun oot vastannu kuitenkin tuolle seuraavalle :DD

      Poista
    2. A1: kiitos :) en oo kokeillut, syön pizzaa aika harvoin ku ei oo mun lempiruokaa kuitenkaan, mutta jos se pizzanhimo iskee niin voisin kokeilla noin ;) kiitos vinkistä! :)
      A2: mä en tiedä kuuluuko se sulle et milleen mä vastaan mun kommentteihin. Kiireisiin ja aggressiivisiin kommentteihin pyrin vastaamaan heti ja muihin pyrin vastaamaan sitten ajan kanssa että tulee hyvä vastaus :) kiitos kuitenki vaivannäöstä :)

      Poista
  2. Anonyymi27.9.13

    ootko sä raskaana vai seisotko vaan hassusti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en kyllä oo raskaana mut painan noissa kuvissa 15kg enemmän ku nyt ja toi paita ei kyllä sopinu mun vartalolle yhtään XD

      Poista
  3. Anonyymi28.9.13

    Kui paljo painoo pistät jalkaprässii ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh se riippuu aika paljon energiatasosta! Joskus saa helpommin tuntumaa prässiin ku toisten. Nykyisessä ohjelmassa en tee prässiä, mutta viime ohjelmassa painot meni siinä 120-140kg siinä vinosti ylöspäin menevässä prässissä :)

      Poista
  4. Anonyymi28.9.13

    Miten jotku jaksaa nähdä vaivaa...

    VastaaPoista
  5. Omg ehkä mun pitäs alkaa stalkata sun blogii useemmi ku kerra kahes kuukaudes tällasten varalta..

    VastaaPoista