keskiviikko 28. joulukuuta 2016

DEM PANTS THO


Ihanaa huomenta kaikille ja terkkuja Helsingistä! Mä ländäsin kentälle tänään kukonlaulun aikaan ja raahasin itseni viimisillä voimilla himaan. Jos jostain oon ihan superonnellinen niin siitä, miten pirun sulavasti koko reissu meni. Ensin Batskun päässä oon terminaalissa 20 minuuttia ennen lautan lähtöä ja ehdin vielä tähän kyseiseen lauttaan, Singaporen päässä taas avattiin just uus passintarkastusjono kun mä käppäilin sisään (yleensä Sporessa passintarkastuksessa saa seisoa vaikka tunnin, hitto mitä eläinrääkkäystä) ja taksin sain aivan heti jonottamatta minuuttia kauempaa. Finski otti once again mun viis kiloa liian painavan laukun mukisematta matkaan mukaan ja loppuajan chillasin kentällä syöden ihan liian hyvää sushi burritoa. 

Lento meni ihan supernopeesti, vaikka alussa turbulenssia oli enemmän kun kaikilla mun viimisen viiden vuoden lennoilla yhteensä ja vaikka ruoka oli aivan järkyttävää (oikeesti en tiedä mitä mun lautasella oli ja se vasta pelotti) niin lento sujui siitä huolimatta vallan mainiosti. Osasyynä saattaa olla se, että mulla ei ollut vierustoveria ja sain nukkua aika leveesti :-D

Helsingin päässä kaikki aikataulut meni enemmän kun nappiin enkä pelkästään ehtinyt aikaisempaan junaan vaan myös aikaisempaan bussiin. Äsken kävin lähikaupassa ja meinasin itkeä, kun kaupan myyjät oli niin ihania. Nyt siemailenkin tarjousglögiä ja syön puuroa mustaherukoilla. Seuaavaksi vuorossa metro keskustaan ja tilin tyhjennys. Sattuu jo valmiiks, mutta ip6 alkaa kyllä olla jo viimiset päivänsä nähnyt.

Toivottavasti kaikilla teillä oli mitä mainioimmat joulun pyhät ja nyt jaksetaan painaa (tai miksei vaikka lomailla) pari päivää vielä ennen uuden vuoden rientoja. Mä oon niin innoissan tästä viikosta ja kaikesta tulevasta!

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti