keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

COFFEE

Älkää ihmetelkö jos höpöttelen jotain tiistaista, kirjottelin tätä jo sillon..



Hahhah, tiesittekös mitä! Meiläkäinen on ruvennu juomaan kahvia. Meinaan sitä mikä tulee ku laitetaan vettä ja kahvipuruja ja painetaan nappulaa ja sitte se alkaa porista. Ei niitä kahvilan latte macchiatoja, vaikka kyllä mä niistäkin tykkään. Toisille kahvi on kauhee pahe ja ne yrittää päästä siitä eroon, mut mä oon aina halunnu oppia juomaan kahvia, ja jos vihdoin olis sen aika! Pikkuhiljaa alkaa kahvi mullekin maistumaan. Tilkka maitoa ja ripaus steviaa tai hermesetasta jos sitä on lähettyvillä, tarvittaessa menee hyvin ilman makeutustakin. Oon kyllä sitä mieltä, et keitän ite parhaat kohveet vaikka en oo kun muutaman viikon niitä keitelly. Jarkon kahvi on pahaa, anopin tekemät kahvit oli ihan ok, mut ei ne mun keitoksia päihitä!

Hah, se ehkä kahvista ja mä jatkan harjotuksiani sen suhteen. Joskus mäkin lakkaan olemasta tällänen wannabe-kahvinjuoja ja vedän kahvini mustana - like a boss. Vielä en kuitenkaan.

Loppuun sysäsin vielä yhen reenikuvan, reenivihosta meinaan. Unohdin kynän tänään kotiin (miksi?!), kun lähin salille ni sain sitte täydennellä reenejä vasta kotopuolessa. Maven sarjapainot on lähteny nousuun, tai ehkä se on vaan tätä kevyen viikon jälkeistä hurmosta. En osaa yhtään sanoa, oli ne viimekertasella kunnon reeniviikollakin noususuuntaset. Kulmasoutu oli kans sellanen liike, mikä rullas tänään ihan mahtavasti! Muu reeni oli ihan perus, ja puolen tunnin cardiot loppuun suju mukavasti eri bloggaajien videopostausten pörrätessä taustalla.

Pikaset kuulumiset tässä, mä lähen lukemaan ranskan sanat vielä kertaalleen ja sitte kattelen USAn Voicea nauhalta ja rentoilen hetken sohvalla! 

Mitäs teille kuuluu, maistuuko kahvi vai onko se jotain ihan kamalaa?

♥: Emmi

11 kommenttia:

  1. Anonyymi23.4.14

    Kahvi maistuu muttei todellakaa mustana:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ehkä me molemmat joskus opitaan vielä juomaan sitä mustana! :D

      Poista
  2. KAHVI. ON PARASTA. En tiiä, mitä mun koulupäivistä tulis ilman paskan koulumme hyvää välipalatarjontaa, kiitos Porin kaupunki. Aamen.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi25.4.14

    Ah kahvi! Ja oikein se on vaan ku 1/3 osa kahvia, 1/3 osa maitoo ja 1/3 osa sokeria ;) xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha eihän toi kyl sit oo enää kahvia! ;D siis mun mielestä :)

      Poista
    2. Anonyymi25.4.14

      ei nii mut se on hyvää xD

      Poista
  4. Anonyymi25.4.14

    teeppä joskus myday kuvil tai videol ;--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehnykki monta kertaa mutta miksei :)

      Poista
  5. Anonyymi19.6.14

    Sul on tosi hieno treeni vihko, mistä tollasen oot hankkinu? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fitness Exposta ostin, saa varmaan myös Bodyn sivuilta :)

      Poista