tiistai 12. toukokuuta 2015

VIIME SUNNUNTAINA


Viime sunnuntaina juhlittiin taas kerran meidän ihania äitejä. Ilman äitejä meitä ei olis ja mulle äiti on ainakin tärkein maailmassa. Paras äiti hoitaa isänkin roolin. En tiedä oonko täällä blogin puolella hehkuttanut mun maailman parasta äitiä tarpeeksi, mutta aina voi vähän vielä, varsinkin kun on noin ihanasta ja upeasta ihmisestä kyse. 

Mun äiti on pitänyt mun puolia aina ja se on aina tehnyt kaikkensa, jotta mulla menis hyvin. Se on raatanut töissä, että mä saisin kaiken tarvitsemani - ei siis kaiken haluamani - ja opettanut mulle kaiken elämästä. Mietin välillä, missä olisin ilman äitiä. En ainakaan täällä missä nyt olen. Mun elämäni paras kannustaja, joka auttaa, hellii, ei tuomitse ja asettaa rajat. Äidille uskaltaa kertoa mitä vain, enkä edes tiedä mitä hittoa tekisin jos en olisi tälläsissä väleissä äitini kanssa, mitä oon aina ollut. Kuka musta sitten pitäisi huolen, kun kaikki ei mene putkeen?

Vaikka meidän äitienpäivän juhlinta ei tänä vuonna ollut kaikista koreinta, niin tärkeintä on ajatus. Tärkeintä on aika vietetty äidin kanssa ja ne kauniit sanat. Ne sunnuntai-illan salitreenit ja päänsilitykset. "Miten sun päivä on mennyt?" ja "Onko kaikki mennyt hyvin?" kysymykset. Äiti tietää, että se on mulle kaikki kaikessa, eikä sitä tarvitse aina erikseen muistuttaa siitä. Se tietää, että ilman sitä ei olis mua - niin kirjaimellisesti kuin kuvainnollisestikin.

Muistakaa näyttää äideillenne, että rakastatte niitä - äidit on maailman tärkeimpiä ♥

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti