sunnuntai 3. toukokuuta 2015

VAPPU x4


Vappu oli ja meni, tänä vuonna ei mitään kummallista puuhailtu. En tiedä mainitsinko tästä jo, mutta olin ignoorannut koko vapun tänä vuonna ihan totaalisesti, vaikka se kuuluu yleensä mun lempijuhliin ja soitinkin Elviralle vajaa viikkoa ennen siinä toivossa, ettei neiti olisi suunnitellut vielä mitään. Ja arvatkaapa, ei Elvirallakaan mitään tähdellisiä suunnitelmia ollut! Näin me siis tottakai vietettiin vappua yhdessä ;)

Oltiin ehkä vähän tylsiäkin, kun meiän iltaan ei kuulunut muuta kuin tortilloja ja kieros kylillä kavereita moikkailemassa. Kahdeltatoista oltiinkin jo meillä ihan tainnutettuina - mä olin ainakin niin väsynyt ja sammuin kuin saunalyhty... Energisinä toukokuun alkuun ja heti aamulla pyöräillen vapputorille (ja pyöräillen siis puhtaasta halusta, ei ajokyvyn puutteesta)! Elviran luona kotitekoisia vappumunkkeja ja loppuilta löhöilyä, lätkää ja herkkuja. Rentouttava "vappuloma", niinkuin yks kaveri tätä pidennettyä viikonloppua nimitti. 

Toukokuu tuo mulle aina sen kesäfiiliksen. Vappuna sää on yleensä vielä aivan kamala, mutta eteenpäin mentäessä sää yleensä paranee. Toukokuu on mun ihan ehdoton lempparikuukausi ja tänäkin vuonna toukokuussa tapahtuu vaikka ja mitä. 38 päivää lähtöön ja mulla tutisee jo puntit. Haluun jo lähteä, kone ilmaan vaan! Miten jaksan enää odottaa? 

Mitä teidän kesäsuunnitelmiin kuuluu?
♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti