sunnuntai 24. toukokuuta 2015

IPHONE 6


Vihdoin pääsin vaihtamaan mun tökkivän iPhone viitosen uudempaan versioon! :-D En tiedä miks oon aina aiemmin valinnut sen 16 gigasen luurin - no okei luultavasti hinnan takia, mutta enää sellaista romua ei täälläpäin katsella! Nyt saa olla vähän enemmän kuvia, musaa ja appseja puhelimessa, ihanaa. Ikinä en enää sorru ostamaan niin pienimuistista puhelinta...

Uus iPhone oli mulle heti se ainoa vaihtoehto, vaikka kavereiden kokemuksista tiedän, että Android saattas olla käyttöjärjestelmänä ja Samsung puhelimena parempi. Mulla on kuitenkin ollut iPhone varmaan yli neljä vuotta ja oon niin "kasvanut kiinni" näihin, etten oikeestaan uskalla vaihtaa ;-) Toisaalta en tarvii puhelimeltani mitään ihmeellistä, joten iPhone riittää mulle hyvin! Kiinnostaisko teitä joskus joku phone tag?

Terkkuja muuten aamupalapöydästä. Yleensä oon hereillä jo ennen kahdeksaa, mutta viimeyönä tuli valvottua kahteen saakka euroviisuhuumassa. Ja kukas muukaan vei voiton, kun mahtava Ruotsi ;-) Nyt pitäiskin saada selville, mistä ja koska niitä lippuja ens vuoden viisuihin sais buukattua, sillä mä olen menossa, jos vain liput käsiini saan!

Måns oli ihana ja sydän hakkas meikäläisen kisakatsomossa ainakin tuhatta ja sataa, kun jännitin voittaako se nyt vai ei. Muita suosikkeja mulla oli Belgia, Australia, Viro, Norja,... mitä näitä nyt oli. Kuka oli teidän suosikki?

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti