keskiviikko 6. toukokuuta 2015

HUHTIKUUN LEMPPARIT

Prahasta mukaan tarttui paljon kosmetiikkajuttuja ja mun ehdottomiksi lemppareiksi on nyt muodostunut nää kaks kynsilakkaa. Hintaansa nähden (mikä oli ehkä naurettavat pari euroa) nää kestävät ihan mahtavasti ja tulos on mulle mieluinen. Pari kerrosta lakkaa riittää hyvin ja plussana vielä: tää kuivuu törkeen nopeesti!
Toinen ihan lempparilempparijuttu Prahan kosmetiikkaostoksista oli tää concealer palette. Punoitukseen, tummiin silmänalusiin, peittämiseen ja korostamiseen hyvän meikkipohjan teossa tää on ollut ihan huikea! En oo ennen omistanut tälläistä, vaikka kovasti olin sellaista haikaillut ja ekaksi paletiksi tälläinen halpa "markettimerkki" on ollut parempi kuin hyvä.
Huhtikuun ehdoton ruokakoukutus on ehdottomasti piltti. Syön nykyään varmaan kaks pilttiä päivässä, sillä sitä on niin helppo vaan syödä kaiken kanssa... Pilttiä ja rahkaa, pilttiä ja puuroa, pilttiä ja raejuustoa - you name it ;) Lempimakuja ehdottomasti mango ja erilaiset hedelmäsekoitukset.
HUOM: Pilttien ostossa kannattaa paketista tsiigata, että maku on sokeroimaton!
Mulla on ollut monta vuotta ihan kauhea himotus collegepaitoihin, ja varsinkin harmaisiin... Koin siis tietenkin Prahassa ollessani olevani oikeutettu uuteen harmaaseen collegeen, kun kerran halvalla lähti ja vielä hyvällä printillä ;D Tää maksaa kyllä itsensä varmasti nopeasti takaisin, näkyy olevan mun käytössä harvasen päivä, haha.

Näiden juttujen lisäksi huhtikuussa oon alkanut fanittaa balleriinojen käyttöä. uutta verigreippi-jaffaa ja jo kerran viikkokatsauksessa nähtyä raejuusto-puuro-pilttimössöä. Mistä te tykkäsitte just huhtikuussa?

♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi7.5.15

    mulla suosikeissa on ainakin ollut fitnesspäiväkirjat, kirppis-shoppailu ja erityisesti erityisest ne vaatteet jotka oon löytäny kirppareilta ! ja hei, eikö myös Lumenella (?) ole tollanen paletti mis on eri sävyjä ? että voisin suomesta ostaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vautsi itekin kun onnistuisin joskus jotain löytöjä kipparilta tekemään! :-D Mä en Lumenen nettisivuilta harmikseni ainakaan heti löytänyt, mutta varmasti kiertelemällä Sokoksia ja isompi kauppoja voi osua silmään, outoa nyt jos tälläsiä ei meilläkin päin olis :O

      Poista