torstai 21. toukokuuta 2015

MALLI VAIHDOSSA


TOP & SLIP ONS - H&M
JEANS - Gina Tricot
LEATHER JACKET &
 DENIM JACKET- Vero Moda
BAG - BikBok
WATCH - Michael Kors

Vähän eri malli tänään. Ootte joutuneet katselemaan mun pärstää asukuvissa jo pitkään, joten tänään saatte vuorostaan nähdä mun ihanan ystävän Elviran asukokonaisuuden. Meidän kavereiden keskuudessa Elvira on aina se fashionista ja aina niin tyylikkäästi pukeutunut. Kynsiä myöten kaikki natsaa! Elvira on myös aina se, jonka kanssa mä lähden shoppailemaan. Ei mun tuu Suomessa muuten mitään ostettua, ellen oo Elviksen kanssa! Parin viikon takaiset kesävaateostoksetkin tein sen jälkeen, kun olin tämän neidin kanssa niitä ensin Tampereella ihastellut ;-D

Elvis on myös mun blogihaukka. Meiän keskustelut on ulkopuolisten korvaan varmaan niin hämmentäviä, kun kaupoissa arvotaan kenen blogissa just esiteltiin tää tuote tai kuka ostikaan nää kengät. Ihanaa, että joku muukin lukee niin paljon erilaisia blogeja, tää on meiän ihan tärkein yhteinen asia ♥♥

Mitäs ootte mieltä, oliko välillä ihan kiva katsella jonkun muunkin pärstää täällä?

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti