maanantai 25. toukokuuta 2015

CHALLENGE WEEK 2


Tää treeniviikko ei ollut kyllä ihan ruusuilla tanssimista, vaikkakin puntit meni kohtuu hyvin ja selkätreeni ainakin ihan nappiin! Perjantain lenkillä alko alavatsassa sellaiset kivut kesken lenkin, että ensin mä aattelin vaan kärsiä mutta viiden kilsan kohdalla lyhistyin vaan siihen maahan, kun alko kivut muuttua ylitsepääsemättömiksi... Soitin ensin äidille ja Jakelle, mutta kumpikaan ei päässyt hakemaan (olin siis juossut yhtä soittoa sen viis kilsaa ja just kääntymässä takaisin) ja aattelin että tähänkö mä kuolen :-D Lähin juoksemaan takasinpäin kipujen vähän hellittäessä, mutta ehkä sadan metrin jälkeen luovutin ja aloin kävellä. Ehkä minuutti siitä, niin mummu ja tuffa ajaa vastaan. Arvatkaa huidoinko ihan hulluna, että ne huomais. Ja mä sain kyydin kotiin. Joskus näinkin ja no, juoksimpa ainakin sen vitosen sitten. 

Viime viikolla tuli siis tehtyä yhteensä kaks juoksulenkkiä, kolme punttia ja yks aamulenkki. Lauantain aamulenkin jätin suosiolla 5:45 herätyksen takia väliin, koska melkeen 24 tunnin valvominen ei tee kenellekään hyvää. Jaksoin näin ollen vähän myöhemmin heränneenä katsoa Euroviisutkin iltamyöhään saakka ;-)


Tällä viikolla esittelen haastemaanantaina teille mun viikon ekan puntin, joka on selkä-rinta. Näin mä treenasin viime viikolla:


10 min lämmittely crossarilla

Kulmasoutu käsipainolla 4x12
Alatalja kapealla otteella 4x12
Ylätalja lapio-otteella 4x10
Pull down taljassa 3x10-12

Vinopenkki smithissä 3x10
Alaviistopenkki smithissä 3x10
Pec Deck 3x12-15

Vatsat seisten taljassa (köydellä) 3x15
Vinopenkillä vatsankierto lisäpainolla 3x20

20min HIIT-treeni loppuhieksi

Ens viikolla sitten jalkatreenin esittelyn vuoro! Mites teidän treenit sujuu?
♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti