perjantai 24. heinäkuuta 2015

DRESS N SLIPONS


DRESS - Forever21
SLIPONS - Clockhouse
BAG - Guess

Lupailinkin teille vielä vähän erilaista asua näiden slip on-tennareiden kanssa. Tää oli oikeastaan aika extempore, kun en äitin kanssa hotellilta lähtiessäni ajatellut kuvata tätä asua. Tennaritkin lähti jalkaan vaan siksi, että jalat oli kävelystä ja huonoista kengistä niin turvonneet, etten mitään muita kenkiä pystynyt jalkaan laittamaan... Tää oli kuitenkin mun mielestä aika siisti yhdistelmä, just hyvä mulle joka ei aina jaksa olla ihan överinaisellinen ja pistää korkkareita jalkaan.

Vihdoin mennään muuten perjantaissa, ihan hullua että maanantaina olin ihan kauhuissani kuinka tää viikko tulee kestämään ikuisuuden ja tiistaina olin ihan valmis luovuttamaan, mutta hyvin on selvitty koko viikko! Viikonlopun suunnitelmat onkin valmiina ja illasta olisi tarkoitus mennä Pariisiin nauttimaan vielä vähän viiniä Seinen varrelle jenkkikamuni seurassa. Muitakin suunnitelmia löytyy, mutta enköhän mä räpsi aika paljon kuvia viikonlopun aikana, niin saatte tekin niitä sitten nähdä!

Ihanaa viikonloppua kaikille!

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti