lauantai 30. heinäkuuta 2016

ÄLÄ PLIIS STRESSAA


Ootteko koskaan osanneet pysähtyä paikalleen ja miettiä miten tukka putkella sitä taas painetaan? Asioita toisen perään, suunnitellaan tulevaa, murehditaan mennyttä, mutta nykyhetkestä ei tietoakaan. Stressiä, itkupotkuraivareita ja jatkuvaa joopas-eipäs-mietintää. Kuulostaa ihan multa.

Mun teema tälle kesälle on stressi. Oon stressannut kaikkia asioita vuoron perään, pieniä ja suuria. Tän takia en oo osannut elää. Mitä mä teen syksyllä, miten selviän ilman pankkikorttia, miten suunnittelen tulevat rahamenot ja -tulot. Mistä keksin uusia postausaiheita? Mieletöntä, että oon näinkin inspiroivassa ja valaisevassa ympäristössä, mutta mulla lyö tyhjää. Ei blogin vaan ylipäätään elämästä nauttimisen suhteen.


Oon kertonut teille ennenkin, että olen suorittajaluonne. Elämästä suoriudutaan päivä kerrallaan, tietyt askareet tehdään ja jos viikkosuunnitelma menee pieleen niin sitten väännetään itkua. Joskus tää konkretisoituu enemmän, kuten pääsykoekevään aikana. Toisinaan annan itseni olla ja hengittää ja joskus taas soimaan saamatonta itseäni. Ihan sama Emmi, älä nyt stressaa!

Kun kolmen viikon päästä palaan Suomeen, mun on vaan pakko alkaa hellittää. Oon koko kesän suunnitellut kaiken millin tarkkaan ja miettinyt jokaista käännettä. En oo ees lähtenyt reissun päälle Ruotsissa, sillä oon jumittunut liikaa tavalliseen arkeen ja elämästä stressaamiseen. Ei hyvä, nyt hellitetään.


Viimiset pari päivää oon vaan antanut olla ja hellittänyt vähän mun elämää ohjailevista naruista. Vitsi miten on vaan tuntunut hyvältä heittää aivot narikkaan, nauttia ihanista päivistä, hyvistä telkkarisarjoista ja herkuista. Tälläkin hetkellä istun sängyllä, avoimesta parvekkeen ovesta tulee raitista ilmaa ja mä meinaan pistää vielä yhden jakson PLL:ää pyörimään ennen unille painumista. Taidanpas syödä vielä kaks palaa mun lempparileipää vegejuustolla, kurkulla ja valkosipulimausteella. Samalla vastaan teidän kommentteihin. Heräsin taas tohon rakentavaan kommenttiin ja pahoittelen kommunikaation heikkoutta. En voi sanoa, että pitää parantaa, sillä en kuitenkaan osaa. Nyt kuitenkin vastaan.
Mahtavaa lauantai-iltaa teille, älkää stressatko ja nauttikaa vaan!

♥:Emmi

4 kommenttia:

  1. Anonyymi31.7.16

    Ihanaa kiitos tästä, arvostan :)
    --Terveisin kyseisen palautteen antaja

    En olisi kyseistä kommenttia kirjoittanut ellen olisi ajatellut että ymmärrät sen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä en olis vastannut näin ellen olis ajatellut sun ja teiän kaikkien ymmärtävän! :) Mää vähän oon tämmönen...

      Poista
  2. Anonyymi31.7.16

    Hienoa Emmi, olet selkeästi kasvanut itsenäiseksi omilla aivoillaan ajattelevaksi nuoreksi naiseksi 😉

    VastaaPoista