keskiviikko 9. joulukuuta 2015

SE PROTEIINIPITOISEMPI MYSLI

Yhteistyössä nu3

Nu3 taisi kuulla mun hätähuutoni kotimysli-postauksessa siitä, että kaupan hyllyt on täynnä vaan sokeripommeja, kun mysleistä puhutaan. Sainkin siis puoltoista kuukautta sitten paketissani yhden yllätystuotteen ja se olikin juuri tämä kyseisen merkin oma "lower carb muesli".

Tykkään siitä ideasta, että myslistä on saatu hiilareita vähemmälle ja näin se sopii myös keventäjälle. Mun mielestä tää on ehdottomasti parasta maustamattoman soijajogurtin ja hunajan kera, mutta myös esimerkiksi smoothie bowlissa tää toimii mitä mainiommin. Myslissä on mukana myös pieniä yllätyksiä rusinoiden muodossa ja vaikka mä en yleensä sellasista välitä, tähän ne kyllä sopi kuin nenä päähän.

Mysliähän voi myös heittää smoothien sekaan sen tekovaiheessa, muistan ainakin joskus maistaneeni sellaista. Miettikää siis miten monikäyttöinen tuote on kyseessä?! Myslejähän nyt myydään joka nurkalla ja on vaikea osata suositella porukalle juuri tätä mysliä, mutta tosissani mä olen. Jos lähetätte nu3:lle tilauksen tulemaan, niin suosittelen nappaamaan tämän pussin ostoskoriin. Kallis tuote ei kuitenkaan ole kyseessä ;-)

♥:Emmi


In the same package as my previous stuff from nu3 I got this amazing low-carb granola. I think it's great that a granola can also be high on protein and low on carbs. You can also see the "slim" sign and jump to the conclusion that this is also an amazing product for those that maybe want to lose weight or get slimmer. And you know what? It also tastets great. It has some raisins in it and as I usully don't like anything extra in my granola I was a little scared that I wouldn't like it but well surprise... I did! I prefer to eat it with honey and natural soy yoghurt but a smoothie bowl also works well.

How do you eat you granola?

4 kommenttia:

  1. Anonyymi9.12.15

    Mä en syö mysliä just niiden sokeripitoisuuden vuoksi, mut tota vois kyllä kokeilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on tosi hyvää kyllä, suosittelen! :-)

      Poista
  2. Anonyymi9.12.15

    Kyllä kaupastakin niitä vähäsokerisia tai sokeroimattomia saa ihan yhtälailla :) Tai sellasia mä aina ostan!

    VastaaPoista