torstai 3. joulukuuta 2015

PARASTA PALKKARIA

Yhteistyössä nu3

Mulle on ihan selkeetä, että tehdessäni yhteistyötä jonkun yrityksen kanssa, puhun teille aivan täyttä totta. Mun mielestä tää periaate pitäis ehdottomasti olla voimassa kaikilla bloggaajilla. Oon saanut testailla nu3-merkin tuotteita jo pidemmän aikaa ja olen itsekin saanut valita omia mielituotteitani testiin. Valkkasin viimeksi tämän nu3-palautusjuoman, josta olin ehkä alkuun vähän skeptinen. Pieni purkki, pieni annos, maistuuko tää ees hyvältä? Ekan kerran otin tätä testiin treenin jälkeen varmaan vähän päälle kuukausi sitten ja nyt pohja näkyy jo. Ihan loistava sitrushedelmien maku, vähän hiilihappoja ja just sopiva makeus. En oo oikeesti ikinä maistanut vastaavaa!

Tiedättekö oikeesti, kun yleensä palkkarit maistuu esanssiselta, kuivalta ja tönköltä? Testatkaa tätä, niin oikeasti huomaatte eron. Mä puhun aivan suoraan sydämestä ja vaikka olisin itse tuotteen hankkinut ja omilla pennosilla maksanut, voin luvata sanovani ihan samaa. Mä luulin, että edelliset testaamani nu3:n tuotteet on huippuja, mutta tää menee ihan kaikkien niiden yli. Ehdoton suosikki! Ja palaudunko muka oikeasti? No tietenkin, mutta kyllä me kaikki tiedetään ettei palautuminen oo pelkästään tän "taikajauheen" ansiota ;-)

Mua ostajana ja kuluttajana ilahduttaa myös nettisivuilla näkyvät merkit, jotka osoittaa tuotteen olevan mm. laktoositon, sokeriton, kasviperäinen ja säilöntäaineeton. Tällaiset asiat on mulle ainakin ensisijaisia ja mun mielestä on upeaa, että ne näkyvät selkeästi. Näin myös me "ruokavammaiset" ja muut nähdään selkeästi, onko tuote meitä varten. Myös tuotetiedoissa lukevat tiedot valmistuksesta ja ainesosista vaan ilahduttaa silmää.

Mä haluaisin nyt tietää, mikä on teidän lempparipalautusjuoma, tai onko joku teistä joskus maistanut tätä? Lupaattehan, että jos ette ole niin meette tilaamaan hetimmiten? ;-)

PS. Nyt on selkeästi menossa ruokaan liittyvä teemaviikko (vahingossa), joten tsekatkaa eilinen herkkuvideo jos ootte missanneet sen!

// Hey guys! I just wanted to inform you guys about my new favorite post-workout drink. I really want to be honest when I write about stuff that I've gotten free of charge and I will stick to that opinion. So now that I've tried this nu3 post-workout drink for a month or so I really can say that this citrus-kinda-drink is to die for. Better than any post-workout that I've tasted before. It's lactose-free, sugar-free, it has no preservatives etc. So it's really good for us who have some kinda issues or limits in what we can eat. I absolutely love it!

♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi3.12.15

    Hei miten sä pääsit allianssin kautta vain kesäksi au pairiksi? Kun siellä sivuilla jenkkiohjelma on vähintään 12kk ja eurooppakin vähintään 6kk? :( en löydä mistään au pair ohjelmaa vain kesäksi!! Oon ettinyt varmaan kolme kuukautta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitoin Allianssille sähköpostia ja sitä kautta homma lähti eteenpäin! Kysy lisää myöhemmin, jos vielä tulee jotain :-)

      Poista