maanantai 30. maaliskuuta 2015

WEEK 13

Viikko alko kikkuratukalla ja kauluspaidalla. Väsytti ja oli kipee olo, mutta taistelin! | Maanantain pelastus oli subi ruokavälkällä. Viime kerrasta olikin jo aikaa! | Tiistaina lähin koulusta siis heti ekan tunnin jälkeen ja kattelin vaan Shamelessia koko päivän, välillä yrittäen lukea hissaa...

Ja tää rahka, niin hyvää! | Perjantaina kummitädin kanssa lounaalla. | Ja perjantai-ilta menikin näissä merkeissä... Joskus on vaan pakko vaikkei tahokkaan :-D

Skypetin taas eilen yli kolme tuntia Essin kanssa ja ties koska viimeks oon nauranut noin kovaa :-D Huomaa kyllä, että tunnetaan toisemme ihan läpikotasin ja toiselle voi sanoa oikeestaan mitä vaan, sen verran oli väsyneet jutut ja olin vähän väliä hilkulla tippua tuolilta... | Jättemycket ruokaa... Ootteko koskaan muuten maustanu riisiä? Mä maustoin tänään (koska muuten on niin pahaa hyi) ja tulihan siitä ainakin lite bättre ;) | Ja tietenkin tyypillisesti viikkokatsauksessa formulakuva, jos on kisaviikonloppu. Tälläkin kertaa oli suomalaisilla epäonnea matkassa, mutta sisulla painettiin maksimisuoritukseen! Huomasin samalla eilen, että oon niin monta kertaa kuullut Saksan kansallislaulun f1-kisoja katsoessa, että melkeen osaan hyräillä sen ulkoa...

Mä lähen nyt kuulemaan tuomioni, eli matikan koetta tekemään... Kivaa maanantaita, kohta ollaan jo huhtikuun puolella!

♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi30.3.15

    Millasen subin yleensä valitset ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokojyvä tai hunajakaura, grillattu kana kaikki kasvikset paitsi suolakurkku, ei kastiketta, mausteina valkosipuli ja oregano ;)

      Poista