perjantai 13. maaliskuuta 2015

OLDIES BUT GOLDIES


Sitä saa mitä tilaa. Ootte jo jonkun tovin kysellyt vanhojen kuvien perään, ja kun Annan 18-vuotissynttäreiden kunniaks kaivelin salaisia arkistoja niin päätin julkaista muutaman (siedettävimmän) täälläkin. Nää on pääosin vuosilta 2009-2010. Ylimmäinen kuva taitaa olla vanhin ja muistaakseni se on otettu vappuna 2011.

Mä oon näissä siis öö, ehkä kuudennella luokalla? Noi hiukset on aivan karseat (lukuunottamatta ekaa ja vikaa kuvaa), mutta eiköhän meillä kaikilla oo ne heikommat hetket :-D Viiden vuoden päästä sitä toisaalta taas kattellaan tämän hetkisiä kuvia tyylillä "oh god, toltako mä oon näyttänyt"

Voin ehkä joskus tehdä part kakkosen - sitten kun taas viitsin tonkia vanhoja kansioita. Siihen asti mennään näillä, näytänkö mä teidänkin mielestä ihan kummajaiselta?

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti