perjantai 27. maaliskuuta 2015

OUTFIT | NEW SNEAKERS


Jepulisjee, nyt vähän sitä asua, mitä lupailin keskiviikkona! Mä tykkään tästä tositosi paljon, pitäisin tätä vaikka joka päivä mutta oon kova sotkemaan mun valkoiset housut melkein heti yhden käyttöpäivän jälkeen :-D Sen jälkeen niitä saakin odotella pesusta takaisin aina hetken..

Tosiaan, niinkuin otsikko kertookin, tennarit on se pääasia, mitä teille tässä nyt esittelen! Tehtiin joku tovi sitten tilaus SportsDirect.comiin ja topin ja housujen lisäks löysin nää kengät alennuksesta kympillä! En olis voinut olla tyytyväisempi, mikä löytö!

Loput vaatteista onkin jo vanhempia: housut Primarkista, neule H&M'ltä, laukku Guessin, nahkaliivi Cubuksesta ja aurinkolasit oon ostanut Italiasta. On niin kiva huomata, miten vanhoista vaatteista oikeesti saa helpolla muodostettua jos minkälaista asua! Tarvii vaan sen tietyn moodin, että mieleen juolahtaa asuinspistä :-D Toivottavasti saan nyt kevään aikana otettua rutkasti asukuvia ja varsinkin Prahan matka kutkuttelee 16 päivän päässä... Sieltä toivottavasti tulossa siis monet kuvat tänne teillekin nähtäväksi!

Viikonloppu kolkutteleekin jo ovella ja mä olen melkein koeviikon puolivälissä. Pahimmat (reaalit) on jo takana ja seuraavat päivät menee matikkaa, ranskaa ja ruotsia pluggaillessa. Palaillaan asiaan vielä blogin puolella viikonlopun aikana!

♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi27.3.15

    ootatko sitä et oot 18 ja mitä meinaat tehdä sinä päivänä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oikeestaan :-D vahdin lapsia ja ehkä juon viiniä host-porukoiden kanssa illallisella, haha

      Poista