perjantai 13. helmikuuta 2015

SNEAK PEEK


Lupailin teille pientä sneak peekiä just ennen wanhoja ja tässä sitä sitten olis. En kauheesti ehtinyt eilen kuvia räpsiä - sen verran on kiirettä pitänyt - mutta muutamat kuvat mekosta, kynsistä ja kengistä saitte nyt kuitenkin ;) 

Mekko on mulle tyypillinen eli vaaleanpunainen. Oon tiennyt jo yläasteelta asti, että haluan vaaleanpunaisen mekon ja sellaisen sitten sainkin. Kengät löytyi jo valmiina, vaikka kaupungissa äidin kanssa yks sunnuntai ihan riitelyyn asti etittiin kyllä kenkiä... Noi piti vaan korjauttaa suutarilla ja sitten ne olikin taas tanssikunnossa. Tietenkin olis ollut kiva talsia kunnon tanssikengillä, mutta tykkään noiden mun kenkien ulkonäöstä, joten niillä mennään!

Kynnet kävin keskiviikkona laittauttamassa kaverin luona. Mä halusin jotain ihan tuttua ja turvallista ja päätettiinkin laittaa vaan muutamia timantteja. Meikistä oon jo pariin kertaan maininnut ja sen teen itse. Tänään mulla on jo 06:30 alkanut kampaaja ja valitsin laittaa mun hiukset kiinni. Mulla pöllähtää tukka aika helposti, jos on vähänkin kosteaa enkä halunnut ottaa mitään riskejä.

Jännitys on kyllä nyt ihan huipussaan. En ees pystynyt eilen lukemaan, kun ajatukset harhaili ihan muualla... Ei se oo mulle kuitenkaan mikään menetys, nautin nyt tästä kunnolla ja alan sitten stressailemaan taas ensi kuun koitosta.

Palaillaan kunnon kuvilla tansseista viimeistään sunnuntaina. Onko teillä toiveita, minkä tyyppisiä postauksia wanhoista haluaisitte? 

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti