keskiviikko 18. helmikuuta 2015

ROOM DETAILS


Tossa taannoin joku lukija pyyteli kuvia mun huoneesta ja joku kaunis päivä (silloin kun mun huone oli siisti) päätin napata muutaman details-tyyppisen kuvan teille. Mun mielestä mun huone kuvaa mua aika hyvin, eikä oo mitenkään upeasti sisustettu. Puiden sävyt ja tyypit ei mee yhteen ja toi pinkki radio ei oikeen istu tohon kohtaan värinsä takia, mutta en mä jaksa sellasta ressata. Mulla on kotoisa olo mun huoneessa ja eiköhän se oo tärkeintä.

Tiedän kyllä sen, että kun kotoa pois muutan niin sisustan varmasti mun kämpän tosi hienosti ja prikulleen eikä melkeen, mutta tässä vaiheessa kun en enää kovin kauaa kotona asu niin en jaksa ruveta muokkaamaan tuolla oikeastaan mitään. 

Multa löytyy tuolta huoneesta kaikki tarvittavat ja vielä vähän päällekin. Säilytystilaa on tarpeeksi, telkkari, kirjotuspöytä ja maailman paras sänky. Tilaa saisi lattialla olla enemmän, mutta ehkä se tilan puute johtuu osittain myös siitä, että aika usein se lattia on peitetty jollain hyvin epäolennaisella... Siivotakin siis vois ;)

Tässä se kuitenkin nyt on, kaikessa komeudessaan! 
Mitäs siellä sanotaan?

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti