perjantai 6. helmikuuta 2015

KAURAKERMA


Tossa taannoin kirjottelin viikkokatsauksessa, että oon kokeillut kaurakermaa. Mä en siis oo mikään maidoton tai laktoosi-intolerantikko, mutta välillä hyviä vinkkejä kuullessani tykkään kokeilla jotain erikoisempaa. Tämä Oatlyn kauraruokakerma sopii siis teille "maitovammaisille" ja tietenkin myös vegaaneille - unohtamatta niitä, jotka vaan haluu hyvän makusta ruokaa ;) Mun mielestä tää on tosi hyvää vaihtelua tavalliselle kermalle, vaikka rasvaa onkin se 13%... Kevytkermassa olis toki vähemmän, mutta en mä tätä nyt aina käytä, eikä se varmaan hyvä idea ookkaan jos treenaa vaikkapa tavoitteellisesti.

Mitään vippaskonsteja tän käyttöön ei ole, yksinkertaisesti lisäätte vaikka kanapalojen joukkoon, kun kanat on aikalailla kypsyneet ja maustettu. Annatte poreilla liedellä hetken ja ihanan kermaiset kanasuikaleet onkin valmiina. Tarjoillaan vaikka riisiin ja kasviksiin sekoitettuna...

Jotkut varmasti ajattelette, että kaurakerma ei vaan voi maistua hyvältä, mutta sanon teille epäileväisille että hyvää on! Yksi 2,5dl purkki tätä oli hinnaltaan jotain 1-2 euron paikkeilla, sanokaa jos oon väärässä!

Meinaatteko heittää epäilyt pois ja kokeilla seuraavaks kaurakermaa tavallisen sijasta?

♥:Emmi

2 kommenttia: