maanantai 2. kesäkuuta 2014

WEEK 22 | THROUGH MY PHONE

Maanantaina uus maksi päällä lähössä matikan kokeeseen, iiks! | Oli pakko vaihtaa iltapalaa, kun smoothie alko tökkimään. Maitorahkaa, funlightia ja marjoja, yum :) | Ei oo muuten mitään parempaa, kun 10 minuutiks uuniin tungettu Questbar! Ihan ku kakkua söis :) | Tiistain saliselfie! Keskiviikkona Tia veti mulle kivan etureisireenin, kun en yksin ois jaksanu lähtee. Ei huomattu ottaa kuvia, tämä vääryys pitää korjata vielä kesän aikana :)
   
Porukat poikkes keskiviikkona Ikeassa. Pyysin niitä tuomaan mulle jotain, ja ne toi! Luomukahvia! | Helatorstaina oltiin Jaken kaa Ruoskan mäissä lenkillä. On se kovakuntonen nelikymppiseks... | Ekaa kertaa torstaina laittauduin ees vähän ihmisen näköseks :-D | Ainoo paikka helatorstaina auki: ABC. Näin yhtä kaveria pitkästä aikaa. Juteltiin parisen tuntia niitänäitä, oli kivaa nähä pitkänki ajan jälkeen ja juttu luisti :)       
Oiii, rakastan käyttää tota mun uutta maksia tennareiden kaa! Niin kivan näkönen 8) | Perjantain fiilikset. Oli muuten pirun kipeeks tullu kurkku yhtäkkiä, näillä sitä paranneltiin. | Tein myöski keksejä perjantaina, näistä reseptiä ens viikolla :) | Jumatsuikkeli meikäplikka sitte selätti sen matikan kokeen! 8PUOL! Lukion tähän mennessä paras matikasta ;)


Tian ja mun lauantaimätöt, voin sanoa et ei ollu aamupalan jälkeen helppoa saada noita kumottua.. | Mutta benkkujenkku oli aina ah niin hyvää! Tota saa muuten kyllä ihan huomaamattaan syötyä paljon lyhyessä ajassa :-D | Eilen se konkretisoitui. Mä kirjotan ens keväänä ekan kerran! Eksyin YTL:n sivuille katsoessani jotain reaalien kirjotuksiin liittyvää ja sitte bongasin sen: Kevään 2015 koepäivät. Iiiiiiks, oon innoissani!! | Mun koira osaa posettaa!! Käveltiin vaan tuolla meen lähellä ja yhtäkkii otin hihnan pois ja istutin sen tohon ja se pysy paikallaan haha jeee :-D En olis koskaan uskonu!

Hyvää ekaa kesälomaviikkoa kaikille! Mä lähden tänään käymään kaupungilla mamman kanssa, jos vielä löytys jotain kivaa kesäks :)

♥:Emmi

8 kommenttia:

  1. Anonyymi2.6.14

    Ketä kaveria näit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhtä mun ystävää, jota en oo kiireisen kouluvuoden aikana ehtinyt nähdä kun hän käy ihan toista koulua :)

      Poista
  2. Anonyymi2.6.14

    Onks se sun kaveri anna tullut takasin suomee? Ihan kun olisin nähnyt sen yks päivä keskustassa :D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi3.6.14

    Millanen sun todistus oli? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliskohan keskiarvojen keskiarvo ollu 9? :D

      Poista
  4. Anonyymi3.6.14

    Kiva postaus:) ootko muuten josain kesätöissä vai keskitytkö vaa treenaukseen ja kesäjuttuihin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) en oo töissä, tarkotus olis latailla akkuja ens vuoteen ja vähän reissailla ja nauttia elämästä!

      Poista