keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

SEITSEMÄNTOISTA


 Hyvää syntymäpäivää mulle! Tänään oon sitten vihdoin virallisesti 17-vuotias. Kuvat on viime sunnuntailta, kun olin kutsunut lähimmät sukulaiset meille kahvittelemaan. Mulle on varmaan joka vuosi mun syntymästä lähtien pidetty ns. "sukulaissynttärit", ellen oo ollut jollain pidemmällä reissulla synttäreiden aikoihin. Vaikka 17 jo täytänkin, en ole tästä perinteestä kyennyt luopumaan! Minä olen se, joka aina ehdottaa synttäreiden järjestämistä vanhemmille ja minä niitä innoissani järjestelen. Tänä vuonna leivoin koko sunnuntain ja edellisen illan. Täytekakun lisäksi herkkupöydästä löytyi mun lempikeksejä -ja muffinsseja. Myös suloiset sydänvaahtikset pääsivät tarjoiluun. Vaikka paikalla olivat vain ne lähimmät sukulaiset, oli silti kiva viettää aikaa yhdessä vaikkakin noin pienellä porukalla.


Tänään virallisena päivänä aion vaan ottaa rennosti ja syödä ainakin paljon jäätelöä. Synttärilahjoista saatte kuulla lisää lähiviikkoina, vaikka en kauheesti mitään erikoista saanut :)



♥:Emmi 

4 kommenttia:

  1. Anonyymi18.6.14

    Hahah sama juttu, ikää tuo samainen 17 mutta joka vuosi on sukulaissynttärit ollut enkä luovu!:D hyvältä näyttää tarjoilut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jes! Kiva että joku muukin on tällänen :D sukulaissynttärit on parasta :)

      Poista
  2. Onnea! Mmmm kuolaan noita keksejä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Niitten ohje on tossa pari postausta taaksepäin, suosittelen ehdottomasti kokeilemaan oli meinaan hyviä ;)

      Poista