maanantai 26. toukokuuta 2014

WEEK 21 | THROUGH MY PHONE

Filosofian opiskeluhan on juuri se asia, mihin mä haluan nää aurinkoiset päivät tuhlata... | Yks säälittävä details-kuva tiistailta, koirulikin pääsi kuvaan | ♥♥♥ kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa | Mamin kanssa kruisilla hakemassa mun moppea huollosta.
       
Maailman parasta. Proteiinikahvi ♥ | Yet again one wednesday night. Saksaa ja filoa vuoronperään. Onneks ne molemmat on nyt takana päin! | Torstaina mun lasit kolahti vihdoin postilaatikkoon! | Munakas on aina vaan yhtä hyvää, nam! 
       
Proud to be a Finn! Torstaina oli kyllä taas yks niin uskomaton lätkämatsi, meillä kisakatsomo räjähti, kun Pakarinen täräytti 3-2 maalin, joka pelin lopulta Suomen eduks sitte ratkasikin! | Virallisesti ensimmäinen rillipää-selfie. | Ostin uutta suihkugeeliä perjantaina, jee! Tuoksuu niiiiin hyvältä ♥ | Valmiina hellepäivän reeniin! Tän kuvan tarkotus ei oo yrittää esitellä, että mulla olis jotenkin superfabkroppa, eihän se oo. Tää on vaan niitä "kuka tahansa voi rullistella pelkällä urheilutopilla ja näyttää hyvältä, jos itsestä siltä tuntuu!" Ei välitetä muitten mielipiteistä!
       
12 kilsaa ja vatsareeni takana. Kaikkensa antanu fiilis. | Reenimoti tohon tuli kyllä ehkä siitä, että mulla oli karkkipäivä. Ja oli hyvää. Ja söin kaiken. Ja kyllä jaksoin, ei kiinnosta vaikka sä et olis jaksanut. | Jaksoimpa vielä jätskinkin. Kesän ekat jätskit Jaken kaa!! | Mä otin perjantaina sen moodin, et niiiiin selätän mab3 kokeen maanantaina. Katotaan nyt mitä siitä sitten tulee...

Vikaa viikkoa ennen kesälomaa viedään. Huh, että se aika meneekin nopeesti! Mulla alkaa loma tavallaan huomenna jo, kun saan viimisen kokeen tehtyä. Ja viiminen on onneks samalla myös se helpoin - enkku. Tänään oli matikan koe ja mulle jäi loppujenlopuks ihan ok fiilikset! 


Kultakamppailu päätty eilen aika huonolla tavalla Venäjän eduksi. Meni kyllä niin pirunmoiseks tuomaripeliks, ei mulla muuta. Venäjä tekee neljä maalia viidestä ylivoimalla ja Suomi saa turhista tempauksista jäähyjä. Malkin heittää suomileijonan kumoon pelin ekoilla minuuteilla, mut Venäjä ei saa jäähyä? Ei siis mitään järkeä. Joka alivoimalla mun teki mieli lähtee kiertää taloa ympäri, kun en yhtään halunnu kattoa et selvitäänkö tästä vai ei. No, vaikka poika ei sauno meillä ei, niin saadaan olla pirun ylpeitä meiän Leijonista! En olis turnauksen alussa uskonut et ne tulee hopeemitalit kaulassa kotiin, sen verran oli heikkoa sillon peli.


Mä syön nyt nopee ja katon sitte nauhalta vähän väliin jääneitä telkkariohjelmia ja lähen sitte vuoden vikaan valmisteluun. Hyvää vikaa kouluviikkoa kaikille!


♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti