keskiviikko 28. toukokuuta 2014

TOP5 | HAIR PRODUCTS

Mun ehdotus näistä ns "top5-postauksista" sai hyväksyntää kommenttiboksin puolella, joten tässä olis sitten tän postaussarjan ensimmäistä postausta. Top5 on siinä mielessä hämäävä nimi, että nää tuotteet ei oo missään järjestyksessä! Halusin vaan kertoa teille mun muutamista lempihiustuotteista ja tulevaisuudessa muista lempijutuista :)

Shampoon ja hoitstikan jätin pois kun niitä nyt käyttää jokainen! Mulla on käytössä myös Aussien 3 Minute Miracle-tehohoito, joka joutui nyt myös jäämään postauksen ulkopuolelle :-D
Schwarzkopf got2b Guardian angel. Lämpösuoja, jota oon suosinut jo monen monta vuotta. Tätä löytää ihan perusmarketeista ja isoista tavarataloista, kuten Sokoksesta. Jos kerran kokee jonkun tuotteen toimivaksi, niin miksi vaihtaa? Plussaa tuotteessa on ehdottomasti sen hinta, mikä pyörii siinä seitsemän euron paikkeilla ja toisena plussana riittoisuus, tää puteli on ostettu ehkä puol vuotta sitten ja vaikka on viikoittain monta kertaa käytössä, niin kestää silti tosi kauan! Pian tää alkaa kuitenkin mullakin loppua ja on aika taas ostaa uus pullo!
Aussie Miracle Recharge lightweight conditioning spray. Yksi monista hiustuotteista, jonka raahasin halvan hinnan takia Lontoosta Suomeen hiihtolomalla. Suihkutan tätä aina pyyhekuiviin hiuksiin ja jätän siihen. Annan hiusten aina kuivua luonnollisesti ja aamulla herätessä hiukset on ihanan pehmoiset ja takkujakin on paljon vähemmän!
Bed Head Rockaholic Flexible Hairspray. Hiuslakkoja vaihtelen lähestulkoon aina, mutta nyt mulla on käytössä joululahjaksi saatu bed headin (vai tigin, kenen tää on??) hiuslakka. Tällä pullolla on ihan pirusti kokoa ja vaikka oon käyttäny tätä joulusta asti, niin ei tunnu millään loppuvan. Ehkä 1/10 oon saanu tosta tähän mennessä käytettyä ;D Lakka on todella hyvää ja pitävää, eikä tahmaa hiuksia niinkuin jotkut lakat joihin oon törmännyt!
Argan oil of Morocco: penetrating oil. Tässä vielä yksi Lontoosta ostamistani tuotteista. Näitä öljyjä kehutaan nyt ihan hirveesti, joten oli munkin pakko sellainen laittaa kokeiluun. Laitan tätä yleensä hiusten latvoihin ja keskiosiin hiusten pesun jälkeen, sitten kun hiukset on jo vähän kuivunut. Tää on mun mielestä vielä parempi, kun toi Aussien hiuksiin jätettävä hoitosuihke, mutta molemmat on ihan loistotuotteita!
Tangle Teezer. Tää monille tuttu koppakuoriainen on ollut mun käytössä jo puolisentoista vuotta ja toimii vieläkin ihan täydellisesti. Selvittää mun hiukset lähes parhaiten kaikista maailman harjoista. Tässä ei myöskään ole ongelmana se, että pitkän käytön jälkeen kulahtaisi ja pitäisi ostaa uusi. Okei ehkä mun pitäis jo, mutta kun tää on vielä ihan hyvä hei! Ostos on siis hintansa väärti. Ainoona miinuksena ehkä se, että nää tyypit sais kehittää harjoihinsa sellaset kahvat mistä pitää kiinni, kun välillä pakkaa poukkoilemaan ja lentelemään harja kädestä ties minne...

Hei ihanat, mitäs tykkäsitte? Pistänkö muista aiheista samantapaisia tulemaan vai oliko ihan kauhee? Aiheita näille "top5-postauksille" saa pistää kommenttiboksiin ja pitääkin pistää!

♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi28.5.14

    Lisää vaan! ainakin sarjoista ja leffoista tykkäisin lukea :) ja top5 treenivaatteet ois superkiinnostava !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Treenivaatteet on listassa sitte seuraavana meikin, ihonhoidon ja sarjojen jälkeen :) noita sarjoja pyydettiinkin jo ja elokuvien suhteen oon aika kriittinen: mulla on vaan yks leffa mistä tykkään ylikaiken! :D esittelen sen sitte samaan sarjaan tv-sarjojen kanssa :)

      Poista