torstai 1. toukokuuta 2014

VAPPUJA

 Hyvää vappua ihanaiset!♥ Mä viettelin vappuaattoa eilen kullan kanssa rauhallisissa merkeissä. Syötiin ensin illalla meillä ja käytiin mun iskän luona sen jälkeen. Vieteltiin aikaa vaan lepposasti, kumpikaan ei oikeestaan jaksanu tehdä mitään erikoista eikä kyllä huvittanutkaan. 

Tänään mulla oli kauan odotettu vapaasyöntipäivä! Aloteltiin perheen kanssa aamupalalla ravintola Satakunnassa, ja vaikka tosta ruuasta on jo tovi aikaa, kierin nytkin sohvalla ja mietin miten päin sitä olis, kun maha ei tunnu laskevan. Ehkä noi metrilakut ja pussillinen hattaraa vaikuttaa siihen, et toi maha ei laske. Hahah :-D

Mun vappuun ei oo kuulunut siis mitään sen kummempaa. Mun piti alkaa lukea tänää mantsa kakkosen kurssikoetta varten, mutta se taitaa kyllä jäädä huomiselle, koska mulla on tänään vielä sen verran tekemistä! 

Kahdelta pitäs olla Porin Teatterilla, mennään perheen kanssa tsiigailemaan Tyhjän Päällä! -vappuspesiaalia. Toivottavasti on hyvä, jotten sokerikoomassa torkahda sinne!

Mä en kyllä tänään enää syö mitään. Okei, ehkä muutaman munkin, koska en oo niitä ehtiny vielä saamaan. 

Mut miten teiän vappu on sujunu, mitäs ootte duunaillut? :)

♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Kivalta näyttää! :) Mullakin vappua vietelty samoissa tunnelmissa, eli lähinnä otettu rennosti ja syöty hah.
    En ookkaan ehtinyt kommentoida aikasemmin, mutta huippua, että päätit jatkaa bloggaamista! Sun juttujas on aina kiva lueskella. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehottomasti paras tapa viettää vappua! :-D ja hei kiva kuulla et joku tykkää, kiitos :)

      Poista