keskiviikko 9. syyskuuta 2015

PLATINUM


Last month I introduced the color mask I've been using for my greyish hair. You can see it here. My hairdresser insisted I should use some kind of mask to maintain my hair color. I don't know whether I've succeeded in maintaining it 100% but at least I've had some good products to help me get started. After I had run out of my Biozell color mask I changed into this KC Professional color mask (platinum) and I've really liked it this far. I tend to use it nearly every time I was my hair and it gives a slight grey tone to my hair that (unfortunately) is almost yellow again. Or so it feels.

You simply add this to towel dry hair, comb it a little and then wash it out after 5-10 minutes. Simple as that! Have you guys used any color masks and have you found them useful? I think this has saved me and my hair. Without this my hair would be totally yellow again...


Viime kuussa esittelin kesän kosmetiikkasuosikkipostauksessa mun edellisen hiusmaskin. Kampaajani sanoi, että mun pitäs ehdottomasti ostaa sävyttävä hiusmaski ylläpitämään mun hiusten vähän harmahtavaa sävyä. En voi väittää, että oon siinä onnistunut 100%, mutta ainakin vähän se on keltaisuutta vähentänyt. Mun edellisen Biozell-merkkisen hiusmaskin loputtua nappasin kaupan hyllyltä testiin tän KC Professional color maskin sävyssä platinum ja oon kyllä tykännyt siitä tähän asti. Käytän maskia oikeastaan jokaisella pesukerralla - eihän mun tarvii pestä hiukset kuin kaksi, maksimissaan kolme kertaa viikossa - ja mun mielestä tää kyllä pelastaa mun hiukset. Ilman tätä ne olis jo varmaan ihan keltaiset, vaikka ne kyllä muutenkin jo vähän on. Heh. Kampaajalle onneksi taas pian!

Yksinkertaisesti levität tätä ns. pyyhekuivaan tukkaan, kampaat vähän ja annat vaikuttaa viidestä kymmeneen minuuttiin. Tämän jälkeen peset huolellisesti pois ja siinä se, tukka on imenyt itseensä vähän erilaista väriä ;-) Oottekos te muuten käyttänyt jotain värimaskeja ja mitä ootte tykänneet? Mikä on teidän lemppari?

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti