maanantai 12. tammikuuta 2015

WEEK 2

Viikko alkoi jalkatreenillä Tian kanssa. Musta on kiva treenata yksin, mutta välillä treenikaveri on enemmän kuin toivottu :) | Mistä tietää, että mun porukat osallistuu vähäsokeriseen tammikuuhun? Meillä on hedelmäsalaattia kaks kertaa viikossa :-D (ja joo tiedän - hedelmäsokeri, mutta antaa vanhusten nyt ;)) | Keskiviikkona lähdössä kevätlukukautta käynnistelemään!   
Viimeinen loma-aamu tiistaina alkoi aamupalalla sängyssä ja jaksolla Shamelessia. | Kahvin kera ylppäreihin pänttäystä aamulla, niinkuin aina kun meen kahteentoista. | Kävin keskiviikkona vihdoin rei'ittämässä uudelleen mun umpeen menneen oikeen korvan "ykkös"reiän. Nyt kelpaa taas pitää korviksia jatkuvasti :)   
Testasin yhden bloggaajan innoittamana kaurakermaa ruokaan ja päätyy ehdottomasti myös mun ens viikon päivällisiin! | Kuvallinen vastaus perjantaiaamuna saamaani viestiin "Mitkäs on perjantain fiilikset?" Vissiin ihan hyvät ;) | Onnistuneita korvapuusteja lauantaina, jee mestarileipuri!
Viimisiä viedään enkun kirjan kanssa, ens viikolla pitäis olla luettuna... Tykkään tästä tosi paljon, mutta mua vaan harmittaa etten jaksa keskittyä lukemaan englannin kielistä tekstiä hirveen pitkäks aikaa... Mun täytyy lukea 15-20 sivun pätkissä, ettei ajatukset lähe harhailemaan. Mutta kokoajan tässä kehittyy! | Eilen viikon viimisellä ja viidennellä treenillä - siis sillä kuntoa kohottavalla. Mun teki hirveesti mieli tehdä voimaa ja niimpä tein alkuun pyhää kolminaisuutta eli kyykkyä, mavea ja penkkiä ja loppuun vedin kunnon kiertoharjottelun. Meinasin oikeesti oksentaa treenin lopussa, niin rikki olin.. | Viikonlopun käytetyimmät housut! Mua ei enää ees hävetä lähteä nää jalassa ulos, eilenkin vaan jätin nää jalkaan, kun lähettiin vielä kaverin kanssa ulos enkä jaksanut vaihtaa housuja haha. Onneks viikonloppuna voi vähän rentoilla :)

Tällästä tällä kertaa, oisko teillä jotain toiveita ens viikon viikkokatsaukselle? Haluutteko jotain erilaista vai mennäänkö perustyylillä? :)

♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi15.1.15

    Voisitko kertoo tosta kaurakermasta ? Mitä teit siitä ? Mitä se niiku oikeestaa on xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kyllä kertoa! :) Voin vaikka heittää siitä jotain juttua esimerkin kanssa tulemaan :)

      Poista