perjantai 2. tammikuuta 2015

NYE






Muutamat kuvat uudelta vuodelta. Mua vaan pistää hymyilyttämään, kun katselen kameran ja kännykän kuvasatoa, en olis varmaan parempaa uutta vuotta voinut viettää! Hyvää ruokaa, lautapelejä ja ihan parasta seuraa. Harmittavaa, että kuvien suuresta määrästä vain näin harva oli julkasukelpoisia. Toivottavasti saatte edes jotain osviittaa! Pistän lähipäivinä vielä muutaman kuvan aaton kuteista, eli niitä vielä tulossa :)
Mä vaan oon niin onnellinen, että vuosi 2014 on nyt jätetty taa ja voidaan toivottaa 2015 tervetulleeks. Mä alotin mun vuoden eilen nukkumalla pitkään, syömällä kunnon aamupalan ja vähän kiusaamalla takareiskoja ja pakaroita. Oli ihana herätä freesinä uuteen vuoteen ja alottaa ryminällä tää vuosi. Tänä vuonna tapahtuu niin paljon kaikkea huikeeta ja isoa, en malta oikeesti odottaa! Toivottavasti 2015 on meille kaikin puolin suotuisa ja muutenkin ihana vuosi. Nyt kuitenkin pitemmittä puheitta vuoden ensimmäisen ja loman viimeisen viikonlopun viettoon, hyvää uutta vuotta ihanaiset!
Aivan, ja olihan teilläkin hyvät juhlinnat aattona?
♥:Emmi



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti