sunnuntai 28. joulukuuta 2014

XMAS PRESENTS

Oonkin pitkään jo kaipaillut uutta hajua ja sainkin joululahjaksi nyt ton Jimmy Choon Flashin. Tykkäsin siitä Jimmy Choon ekasta hajusta ihan sikana ja käytinkin sitä kahden purkin verran, nyt oli jo aika vaihtaa ;)
Vihdoin Zero Pointit! Nyt päästäänkin keväämmällä testaamaan, onko näistä lenkeillä yhtään hyötyä. Onko teistä joku käyttänyt näitä esim. jalkareeneissä, hyödyttääkö nää siellä?
Pari toivomaani kirjaa! En malta oottaa, että pääsen käpertymään peiton alle lukemaan näitä ison teekupin kanssa.
Lisää bokseja kokoelmiin... PLL on jo katsottu läpi ja Shameless alkaa myös uhkaavasti lähestyä loppuaan :-D

Ja tietenkin se odotetuin lahja - uus läppäri! Oon niin kauan taistellut sen vanhan kanssa, oli oikeasti niin inhottavaa tehdä sillä yhtään mitään, postauksia tai koulujuttuja. Tällä uudella kaikki sujuu nyt paljon paremmin!

Muutenkin olin ihan liian tyytyväinen kaikkiin lahjoihin, ihan mielettömän kivoja juttuja tänäkin vuonna. Näiden lisäksi sain yhden kivan takin, jonka kanssa koitan kuvailla teille mahdollisimman pian asukuvia. Joulun paras lahja oli kuitenkin pölykapselit mopoautoon. Mun ilme oli niin näkemisen arvoinen, kun avasin sen paketin! :-D Kiitos mummi ja tuffa!

Joku kovasti kyseli, mitä mä oon ostanut mun kavereille ja perheelle. Kavereiden kanssa ei vaihdettu lahjoja, mikä oli mun mielestä ihan hyvä päätös. En olisi halunnut ottaa niiden hankinnasta mitään stressiä! Sanoin, että jos keksin jotain kivaa pientä, niin ostan. Kahdella hyvällä ystävälläni on tässä parin viikon sisällä synttärit, niin ostan molemmille jotain kivaa silloin sitten :)

Perheelleni ostin kuitenkin jotain! Jarkko sai uuden ässäpipon ja suklaata, äitiä lahjoin myös suklaalla ja yhteisellä ajalla - pääsee leffaan tyttärensä kanssa. Iiro sai kaikista eniten lahjoja. Rohmusin rakkaalle veljelle kaks neuletta, yövaatteet ja kaks pitkähihasta paitaa. Vaikken lapsista hirveesti pidä, niin lastenvaatteiden ostaminen on vaan niin kivaa! :-D Varsinkin meidän Iippolle ♥

Mitäs te saitte lahjaksi, kenties jotain samaa kuin mä?
♥:Emmi




6 kommenttia:

  1. Anonyymi28.12.14

    Onko perheessänne tapana ostaa aina näin paljon lahjoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomaa, että oon saanut näistä vain murto-osan mun vanhemmilta :)

      Poista
  2. Anonyymi28.12.14

    Mulla on zeropointit ja ovat olleet kyllä erinomainen hankinta! Käytän niitä lenkkeillessä ja salilla mutta myös kotioloissa :) jos pohkeita kramppaa vaikka pitkän shoppailupäivän tai muun seisoskelun jälkeen niin nämä jos jotkut auttavat siihen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tätä kotijuttua en ollu kuullukaan, mut kuulostaa mahtavalta! :) Pitänee testata myös niin! Kiitos vinkeistä :)

      Poista
  3. Hei mäkin oon himoinnut noita zero pointeja, vois olla tosiaan kätevät vaikka jumppiin tai salille. :) Laita hei raporttia sit kun oot vähän aikaa testaillut. Tosi kivoja lahjoja sait!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koitan muistaa kirjotella raporttia, muistuta jos ei parin kuukauden sisällä kuulu ;) Ja kiitos <3

      Poista