sunnuntai 14. joulukuuta 2014

FAVE BLOGS | FASHION

 
Jos joku, niin tämä ruotsalainen omaa mun mielestä upean tyylitajun. Halusin yhdistää tähän kollaasiin pari mun lähiaikojen lemppariasua, jotka ovat kaikki tosi erityylisiä. Jannin postaukset piristää positiivisuudellaan ja blogi ei muutenkaan ole tosiaan pelkkiä asukokonaisuuksia ja muotijuttuja, vaan postauksia on ihan laidasta laitaan. Sanokaa nyt, eikö tän neidin tyyli ookin ihan mahtava?!

Alexa Dagmar 
Alexan blogia oonkin lueskellut jo pitemmän aikaa, varmaan puolisentoista vuotta. Upeiden asujen ja laadukkaiden kuvien lisäksi blogista löytää myös upeita ja mitä esteettisempiä sisustusratkaisua ja joskus terveellisiä ruokajuttuja, sekä tietenkin kaikkea muuta mukavaa. Alexan naisellista tyyliä ja upeita asukokonaisuuksia on niin ihana katsella ja asukuvien kuvausympäristöt on aina mitä upeampia!

P.S. I love fashion by Linda Juhola 
Lindan blogiin tutustuin Alexan blogin kautta, ovathan neidit parhaita kavereita. Tukholmassa asuvan Lindan postauksista välittyy positiivisuus ja elämänilo. Linda vaikuttaa lukijan näkökulmasta maanläheiseltä ja kansainväliseltä nuorelta naiselta, joka on luonteeltaan päättäväinen. Lindan asutkin ovat yleensä helposti varioitavia ja niistä on helppoa saada inspiraatiota omiinkin asuvalintoihin.

Angelica Blick 
Ruotsin suosituimpiin bloggaajiin kuuluva Angelica on yks munkin suosikeista. Angelica erottuu postauksillaan muista juurikin kuviensa ansiosta. Ensimmäinen asia, johon neidin blogissa kiinnitinkin huomion, ja jonka takia olen lukijana pysynyt ovat juuri kuvat. Jokin niistä tekee maagisia ja olen varma, että Angelican tyylitajulla on osansa siihen, miksi kuvat ovat mielestäni aina niin onnistuneita.

Mungolife 
Viimeisimpänä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä Anna Vanhanen. En voi hypettää ja ylistää tätä naista varmaan koskaan tarpeeksi, mutta Annan tapa kirjoittaa, pukeutua ja elää on jotain, mitä mä ihailen ihan mielettömästi. Niin monta kertaa oon voinut kokea samaistuvani johonkin Annan kirjoitukseen tai oon nauranut itseni kippuraan Annan juttujen ansiosta, ettei mitään rajaa! Anna pitää Mungolife-blogin lisäksi Mungostyle-blogia, johon hän mm. kokoaa erilaisia muoti- ja pukeutumisvinkkejä. Mungolifen puolelle ilmestyykin asujen lisäksi paljon muutakin: matkustusvinkkejä, syvällisiä pohdintoja ja niitä arjen pieniä juttuja. Jos joku on mun lempiblogi, niin se on tämä!

Tässä mun lempparimuotiblogit, jotka tietenkään ei pelkästään oo niitä muotijuttuja, mutta valkkasin nämä tähän sen takia, että saan näistä itse parhaat vinkit. Seuraavassa osassa näättekin mun lempparilifestyleblogit. Onko joku näistä teidän suosikki? Jos ei, mitkä sitten on teidän suosikit?

♥:Emmi 

4 kommenttia:

  1. Anonyymi14.12.14

    Mun suosikki on sellanen, en tiedä ootko kuullut, Protein shakes and pink lipstick :* ainoo blogi mitä luen :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi14.12.14

    alexan ja lindan blogit on tuttuja, mut kyl sun blogi on paras ! (:

    VastaaPoista