sunnuntai 2. marraskuuta 2014

RAFLAVINKKEJÄ | TALLINN 2014


Olevi Restaurant
Olevimägi 4

Jos halajaa rauhallista ja kohtuu edullista "kynttiläillallista", suosittelen suuntaamaan Oleviin. Valittiin tämä ravintola edullisten hintojen ja kiinnostavan ruokalistan takia. Mun vanhemmat söivät molemmat pääruuaksi villisikaa, Jarkko otti lisukkeeksi ranskikset ja äiti valkosipulikermaperunat. Mä söin pääruuaksi kanaa karpalokastikkeessa ja otin lisukkeeksi lämpimät kasvikset. Alkuruuaksi otin savulohisalaatin, jossa ainoana miinuksen balsamicokastike, mä en siedä sitä. 

Tunnelma Olevissa oli tosi rauhaisa ja meidän lisäksi siellä oli vain yksi neljän hengen norjalaisseurue. Ruoka oli kuitenkin hyvää ja tää on yks niistä illoista, joita muistellaan porukoiden kanssa varmaan kymmenenkin vuoden päästä :-D Jos teillä kuitenkin on iso nälkä, suosittelen jättämään tämän väliin ja suuntaamaan seuraavaan ravintolaan...


Spice Restoran
Mündi 4

...nimittäin en tiedä koska viimeks oon syönyt näin hyvää ruokaa! Pliis, jos meette Tallinnassa vaan yhteen raflaan niin menkää tänne! Spicesta saa sekä intialaista, että länsimaalaista ruokaa halpaan hintaan, joten jokaiselle löytyy varmasti jotain. Mä söin alkupalaksi ekassa kuvassa näkyvän Vegetable Pakkoran - lämpimiä kasviksia kuorrutettuna hummuksella. Niin hyvää! Porukat otti salaattia alkuun ja ankkaa pääruuaksi ja oli kuulemma tosi hyvää. Mä söin pääruuaksi intialaista, muistaakseni annos ol nimeltään South-Indian Chicken Curry. Tää oli mun eka kerta, kun söin intilaista enkä voi lakata sen ruuan hypettämistä! 

Spicessa oli hellyyttävä vanhempi miestarjoilija ja lapsetkin otettiin siellä huomioon (täältä löytyi veljellekin syöttötuoli...). Ruoka tuli nopeasti ja plussaa on tietenkin hyvin pelittävä ilmainen netti ;) Menisin tonne koska tahansa uudestaan, sen verran ihana paikka ja hyvä ruoka oli kyseessä!

Mitäs tykkäsitte näistä raflavinkeistä ja ootteko joskus käynyt jommassa kummassa mestassa?
♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti