keskiviikko 5. marraskuuta 2014

LOKAKUUN SUOSIKIT

KUUKAUDEN VAATE: Tallinnassa heti ekana päivänä iskin silmäni tähän takkiin, joka on näkynyt jo ainakin parissa asussa - ja lisää varmasti tulee! Hintaa tällä oli vain viiskymppiä, joten oli ihan selvää, että se oli ostettava. Takki on Cropp Townista.
KUUKAUDEN RUOKA: Oikeestaan tää olisi voinut olla kuukauden ruoka myös syys- tai elokuussakin...Viimiset kolme kuukautta oon syönyt varmaan kokoajan tuoretta mangoa, oon niin rakastunut siihen! Jos ette oo koskaan syönyt, niin nyt olis jo korkea aika ;)
 KUUKAUDEN OSTOS: Lokakuun alussa totesin, että tarvitsen kunnon kalenterin. Oon aina ollut huono kalentereiden kanssa - yleensä viikossa ne unohtuu, mutta nyt koitan tosiaan ottaa itteäni niskasta kiinni ja käyttää tätä ihan kunnolla!
KUUKAUDEN MEIKKI: Lumenen peitepuikko ei mulla ainakaan niitä satunnaisia finnejä täysin peitä, mutta tiettekö mihin tää on niin ylivoimanen?! :-D Silmäpusseihin! Jos teillä on ylipäätään silmäpussit tai vaikeus peittää niitä, niin menkää ja kokeilkaa! Mulla tää on sävyssä 01 Light Beige.
KUUKAUDEN KOKEILU: Joojoo, tiedän että oon näiden kanssa joku mattimyöhänen, mutta eipä oo ennen tätä tullut tarvetta näitä maistella. Pääsin maistamaan tota kookosvettä sekä NFE:ssä, että I love me-messuilla ja Tallinnaan lähtiessämme päätin napata pullollisen evääksi. Tallinnasta palatessamme ostin paikallisesta Prismasta ton proteiinismoothien ja pakko sanoa, että molemmat on huikeen makusia! Ehkä tykkään jopa kookosvedestä enemmän ;) Sika hyviä välipaloja ja mun mielestä parempi vaihtoehto niille Vitalinean juotaville jogurteille!

Siinä olikin suosikkeja tältä kuulta. Niitä ei hirveästi kertynyt - tuntui, että koko lokakuu meni jossain ihme kuplassa ja ihan huisin nopeeta. Toivotaan, että marraskuun aikana löytyy taas jotain kivoja juttuja, mistä voin vinkkailla teille sitten suosikkipostauksen merkeissä! Ihanaa keskiviikkoa kaikille!

♥:Emmi 
 


4 kommenttia:

  1. kelaa toi mango täällä..... ei herranjestas se on NIIN hyvää!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voin _niin_ kuvitella 😍😍

      Poista
  2. Anonyymi9.11.14

    Miksei se lukiokalenteri kelvannu vaan piti ostaa uusi? Olisi tullut halvemmaksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojuu varmasti olisikin, mutta en ennen oo osannut käyttää kalenteria niin en aatellu vuoden alussa et sitä tarvisin :D ja onhan toi nahkakantinen kalenteri niin mageeee ;)

      Poista