sunnuntai 5. lokakuuta 2014

A BITE OF ITALIAN


Tässä muutama kuva eräältä viikonlopulta, kun kokkasin mun hyvälle kaverille. Mulla on vaan liian paha tapa tehdä mun läheiset onnelliseks ruuan avulla :-D Vien kaverille mun lempiherkkuja, kun se on kipee tai kokkaan porukoille aamiaista... Mitä vaan, kunhan mun rakkaat tykkää! Tänkin ruuan tein ihan juhlapäivän kuuniaks. Tomaatti-mozzarellasalaattia, lohikermapastaa ja itseleivottua patonkia. Jälkkäristä postaan teille ohjetta vielä erikseen, oli meinaan niin hyvää. Hyvä ilta, hitaalla kaavalla syömistä ja juteltiin vaikka mitä. Lähemmäs puoltoista tuntia vaan istuskeltiin jutellen ja ruokakin kuulemma kelpasi!

Noi ruuat oli aika simppeleitä tehdä, mutta hihkaskaapa jos reseptiä kaipailette. Pastan reseptistä saan kyllä kiittää Anettea, se oli ihan superhyvää ;)

♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti