maanantai 14. heinäkuuta 2014

THROUGH MY PHONE | SPAIN EDITION

Helsingissä neljältä aamuyöllä ja tosi pirteenä! | Pepsi maxia mukaan ja koneeseen! | Ekana päivänä olin vielä noin valkonen! Kyllä sitä loman jälkeen aina huomaa kuinka valkonen sitä onkaan ollut, hahah! :-D
Jädeä benkkujenkku-kojusta rantakadulta! Peanut butter cup, mun uus lemppari! | Vesimeloonia ja brunaa. Söin reissun aikana oikeesti varmaan kymmenen kokonaista meloonia, no lie. | Pakollinen biitsiselfie! | Haha ja lisää pakollista! Tällänen on aina pakko ottaa altaalla ;)
 Tokana iltana kiertelemässä Torren keskustassa. | Aamureippailulla rantakadulla. | Ja noin pitkälle mä uskalsin mennä mereen. Mä en siis heittänyt sitä talviturkkia vieläkään edes Espanjassa...
Iltavierailulla Fuengirolassa! | Yksin puputtamassa välimeren salaattia Málagan mäkkärissä :-D | Mun perusdinneri. Munaa, leikkelettä, pähkinöitä, ruikkaria ja herasheikki. | Uudet salipopot löyty Málagasta yhtenä päivänä, pure love!
 Vielä yks kuva Fugen visiitiltä! | No se kenko! Kävin kolmesti tuolla, enkä voi muuta ku palvoa tota paikkaa! | Onnellinen Emmi Málagassa shoppailemassa.
 Mun supperissa oli oreon ja tobleronen murusia, kiwiä, ananasta ja mangoa sekä suklaakastiketta, nam! | Aloe Vera vettä! En oikeen tiedä vieläkään mitä mieltä oon tosta, mutta kyllä tota niiden terveysvaikutusten takia litkii, hahah :-D | Kuululisa kanapizza, joka on muuten yllättävän täyttävä! | No altaaseen uskalsin oikeesti mennä pitemmälle, tää nyt on vaan tällänen feikkikuva.
Mijaksen näköalapaikalla ihastelemassa maisemia. | Juoksin joku päivä kenkoon ja takas, jotta saisin tota parasta froyoa. Ai mä oon joku lomalainen vai, häh? :-D | Marbellan vanhassa kaupungissa.
Pakko myöntää, että mulla oli aika makeet lenkkimaisemat! | Lähin yhtenä iltana yksin junalla Plaza Mayor-ostoskeskukseen, jossa en kyllä loppuviimeks paljon mitään ostellut. Jäätävään nälkään kylläkin jääkahvia. Se vie nälän, eikö? | Ihana ateria, pakko muuten myöntää. Mä onnellisen vetelin herasheikkejä joka päivä, pysy nälkä loitolla ja sain tarpeeks prodee!
Vika päivä altaalla, hermoillen että eikö ne formulat nyt mistään näy. | No viittittiin mennä katsomaan näkyykö telkusta ja sieltä niitä tuli! Ja vitsi oli hyvä kisa jälleen! Bottas Nicon kesksytyksen ansiosta toinen, ajamalla olis tullut kolmas sija! Ihan mieletöntä kehitystä Valtterilla ilmassa, autokin on vissiin niin hyvässä iskussa! | Vikan illan Che Bolú-illalliset ja se 200 gramman pihvi.

Tällästä tällä kertaa!

♥:Emmi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti