sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

OSTOKSET | ESPAÑA 2014


Siinä olikin sitten mun reissun ostokset. Ostelin mielestäni loppujen lopuks aika vähän, olin varautunut ostelemaan paljon enemmän :-D Näiden lisäksi ostin myös kauheet läjät Oreoita ja muita herkkuja mitä ei Suomesta vielä ainakaan saa.

Lemppariostosta en osaa valita, tykkään tietyllä tapaa kaikista mikä on mun mielestä hyvä merkki - ei siis tullut ostettua mitään turhaa! Meikkejä bongasin Torren kävelykadun halpakaupasta, jonka nimi oli MyTwenties. Lisäksi muutamat Kikon alennusmeikit tarttui mukaan. Korkkarit on Primarkista ja oon etsinytkin tuollasia tosia kauan! Nyt kun hintaa oli vaan 15 euroa ja kengät oli jalkaan ihan passelit niin kiikutin ne kassalle. Noihin kukkakuvioisiin paitoihin oon ihan toivottoman rakastunut ja vasen on Bershkasta ja oikeanpuolimmainen Primarkista. Seuraavan kollaasin paidat on molemmat Pull&Bearin aleista, valkonen on nyt ihan rypyssä mutta no can do. Toi sininen oli ihan pure love heti kun sen näin ja hintaakin tais olla vaan kuus euroo!

Málagasta löyty uudet Niken salipopot ja hintaakin oli vaan neljäkymppiä. No oli ne pakko ottaa, koska vanhat salikengät varmaan hajoo liitoksistaan kohta. Biksujen yläosat oli ihan sika hyvä löytö, samoin tietenkin toi alaosa. Yläosat on Pull&Bearin ja alaosa Women's secretistä. Kännykän kuoret löysin jostain pikkuputiikista neljällä eurolla ja ne on ihan parhaat! Just mun tyyppiset eikä liian erikoiset! Suihkutettavan after sunin löysin jostain marketista ja se oli kyllä reissun pelastaja. Kello oli vähän ehkä heräteostos, mutta niin kiva! Hattu oli reissun halvin ostos - vaan 80 senttiä! Tohon ympärille olis vielä kiva löytää jonkun värinen naru niin se ei olis noin tylsän näkönen!

Mitäs tykkäsitte ostoksista?
♥:Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti