sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

WEEKEND SNAPSHOTS

 Uusin Fitbody kolahti postilaatikkoon perjantaina! Meidän Jake tilas mulle ja äitille tän kestotilauksena tyttöjen reenilehdeksi, mun mielestä se oli tosi ihana ylläri ♥ Ei tää mun mielestä Bodya voita, mut tosi hyvää luettavaa! Tykkään tykkään!
 Pikaiset smoothiet naamaan ennen ulos lähtemistä perjantaina. Olisko kiinnostusta reseptille?
 Kesän ekat aissarikaffeet! Voi miten toi kahvi maistukaan niin hyvältä! Kuumaa kahvia, hyvää seuraa ja juttuja ja ilta-aurinko porottaa suoraan kasvoihin. Kesä tulee!
 Tyttöjen kanssa menossa leffaan perjantai-illalla. Oltiin katsomassa The Other Woman (linkki traileriin), jonka pääosaa esittää Cameron Diaz. Nauroin koko leffan varmaan alusta loppuun, suosittelen ehdottomasti! Joululahjaliputkin menee ens kuun 6. päivä umpeen, joten kipikapi elokuviin jos lippuja on vielä jäljellä!
 Eilen siivosin koko huoneen lattiasta kattoon - lukuunottamatta vaatekaappia. Se saa jäädä ens kertaan. Olin ton siivousurakan jälkeen aivan hapoilla ja aattelin että saan jonkun allergiareaktion tosta pölyn määrästä - mähän en siis oo mikään pölyallergikko, joten voitte kuvitella kuinka paljon sitä pölyä löyty. 
 Tuli myös vietettyä aikaa kaverin luona, pääasiassa saksan vaihtoprepositio-projektin kanssa. Viivyin siellä kuitenkin vielä projektin valmiiksi saamisen jälkeen muutaman tunnin oikeestaan vaan lorvimassa, hahah.
Halusin niin kovasti maistaa sellasella kahviloiden kahvikoneella tehtyä kahvia (siis mikä on kuitenkin tehty jonkun kotona), joten mun kaveri sitä tekikin mulle. Ekalla kerralla tapahtu pienimuotonen räjähdys ja kaks kuppia meni rikki ja valkoset kalusteet oli ihan mustassa mömmössä ja tokalla kerralla kahvi oli ihan liian laihaa. Kolmas kerta onnistui! 
Ihana rauhallinen aamupalahetki sunnuntaina. Rakastan vaan aamupalaa, ehdottomasti päivän paras hetki!
Tehohoito mukaan reenikassiin ja reenille! Tykkään tosta mun Lontoosta ostamasta Aussien 3 Minute Miracle tehohoidosta tosi paljon ja käytän sitä aina välillä. Kaveri nauro mua kun kyhjötin salilla kylmässä saunassa juoden palkkaria, kun odotin että toi tehohoito vaikuttaa :-D

Mun viikonloppu on koostunu kaikenmoisista jutuista taas. Perjantaina tuli oltua kavereiden kanssa, lauantaina ja sunnuntaina salin lisäksi vähän enemmän elbailua sekä blogin ulkoasun muokkausta ja sunnuntaina ehdin näkemään kultaakin ♥ Ens viikolla alkaakin jo toukokuu, en vaan voi käsittää!

Palaillaan kuitenkin huomenna, hyvää viikon alotusta teille kaikille ♥

♥:Emmi

2 kommenttia:

  1. Anonyymi27.4.14

    Joo reseptiresepti!:)) sun blogia on aina niin ihana lukea! Ja kiitti vinkistä oonki miettiny et minkä leffan menis kattomaan!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja toi leffa oli kyllä paras minkä oon pitkään aikaan nähnyt! :)

      Poista