perjantai 25. huhtikuuta 2014

OUTFIT | PURPLE SNEAKERS

 Alan pikkuhiljaa lämmetä noille lenkkareille ihan casual outfiteissakin. Monissa blogeissa niitä näkyy ja ei hitto ne näyttää kivalta. Mulla toi yhdistäminen on vielä vähän hakusessa, mutta ekaa asua lenkkareiden kanssa mennään, joten oon ihan tyytyväinen siihen nähden! Kattokaa silti mun jalkoja, näyttää ihan jäätävän lyhkäsiltä! Ei ne tolta peilistä katottuna näyttäny! Noh, antaa nyt mennä :-D
 Halusin tässä tän postauksen ohessa puhua vähän leimaamisesta. Kun tän blogin pistin pystyyn uusiks maanantaina, olin jo illalla ihan varma etten pystykkään siihen ja laitoin blogin äkkiä suljetuks. Mua alko ahdistamaan, että heti kommentit koskevat vain treenausta. Olin tietenkin onnellinen näistä muutamasta ihanasta kommentista, jonka sain joten kiitos siitä ♥

Mutta multa halutaan siis treenipostauksia. Tottakai mä niitäkin tykkään tehä, mut en halua et mun blogia leimataan pelkästään treeniblogiksi! Siitä päästäänkin sitte tän blogin nimeen, joka oli muuten aika pitkän miettimisen takana. Jostain sain kuitenkin idean vastakkainasettelut ja halusinkin blogin nimeen yhdistää treenauksen ja sen mun tyttömäisen puolen - enhän mä nyt oo kun ihan normaali salilla käyvä lukiolaistyttö, jolla on muutakin elämää kuin se sali!

Toivottavasti te lukijat ymmärrätte, etten halua postata teille vain treeniaiheisia juttuja, koska tykkään purkaa omaan blogiini kaikenlaisia asioita. Treenipostauksia kuitenkin pyydettiin, ja niitä myös tulee. Nyt vielä haluisin teidän tarkentavan, mitä haluutte kuulla? Neuvoja, omia kertomuksia vai mitä?

Mulle on pursunnut nyt jonkun verran ideoita ja kirjottelenkin niitä ylös kännykän muistiinpanoihin, jottei ne pääsis unohtumaan. Aina saa silti ehdotella, eihän munkaan pää oo mikään ideariihi ja loppuviimessä ideat alkaa varmaan olla vähän köyhiä, haha.

Meen kuitenkin nyt lukasemaan uudet postaukset bloglovinin kautta ja sitten kattelen USAn Voicea maratoonina. Viimeks en päässy ihan sinne asti, kun jumituin muokkailemaan blogia ja lukemaan vanhoja postauksia. 

Tänään tätä kirjoittaessani ei siis ole perjantai, mutta kun te tän näätte niin on. Hyvää viikonloppua siis kaikille ♥

♥:Emmi

PS! Uutta blogia voi nyt seurailla bloglovinin kautta! Sinne pääset tästä tai blogin sivupalkissa olevan linkin kautta :)

2 kommenttia: