perjantai 26. helmikuuta 2016

KNITTED DRESS


Ai mitenniin mulla on tietyt vaatteet mitä tykkään yhdistellä keskenään? Ootte nähneet nää kaikki tänkin asun vaatteet ja asusteet varmaan sataan kertaan, mutta tää on vaan niin mua. Huomasin uutta vaaterekkiäkin pystyttäessä, että vaatekaapin väriskaalan perusteella oon menossa varmaan hautajaisiin. Mihin kaikki väri on kadonnut? Kun oikein tarkkaan mietin, on mun ainoat värilliset vaatteet (joita oikeasti käytän) joko punaisia tai ihan hailakan vaaleanpunaisia, -sinisiä, tai mitä ikinä. Sitten on tietenkin niitä yksittäisiä poikkeuksia ja syrjähyppyjä, joihin sorrun aina vähän väliä. Kyllä musta, harmaa ja valkoinen on vaan ainoa oikea. Tummansininenkin on ihan jees.

Mulla tulee näissäkin vaatteissa ihan hirveen juhlava olo. Tai siis, tuntuu että porukka katsoo kaupungilla, että mihin oon oikein menossa sukkahousujen ja nilkkurien kera. Mut se on vaan minä ja ekat vaatteet, mitkä kaapista käteen tarttui. Ei muuta. Miks pukeutua tylsästi, kun voi pukeutua näyttävästi?

Silti oon ehkä ailahtelevin pukeutuja ikinä ja saatan välillä viettää kolme päivää putkeen pieruverkkareissa ja alkuviikosta mut bongasi Puuvillassa ilman meikkiä ja liian lyhyissä lökäreissä. Ei sen niin väliä, kunhan itellä on vaan hyvä fiilis. Joskus tykkään näyttää fiiniltä ja vetävältä, toisinaan en välitä ollenkaan. Ei se mitään haittaa!

Mitkä on muuten teidän luottovaatteet, jotka sopii aina kaikkeen ja näyttää päällä hyvältä pahimpanakin päivänä?

♥:Emmi


SHOES & KNITTED DRESS - Primark
LEATHER JACKET - H&M
SCARF - Gina Tricot
BAG - Forever21

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti