keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

MAALISKUUN LEMPPARIT

 ♥ Kuukauden lempparivälipala on ehdottomasti ollut purkkiananas ja raejuusto. Tää yhdistelmä toimii mun mielestä täydellisesti koulupäivän jälkeen tai iltapalaksi! Kokeilkaa ihmeessä, vaikka ei varmasti kuulostakaan kaikkein parhaimmalta yhdistelmältä ;-)
 ♥ Nyt kun mulla taas vaihteeks on korvareiät, oon yrittänyt käyttää korviksia niin paljon kuin mahdollista. Mun oikeen korvan eka reikä on tosi taipuvainen umpeentumaan, oli siinä sitten hopea-, kulta- tai rihkamakorvis. Mun pitää siis pitää lähes joka päivä korviksia, jottei se reikä menis umpeen...
 ♥ Uudet ihanat treenicaprit Sports Directin alennuksista. Koitin kattoa, löytyykö näitä enää SD:n sivuilta, mutten löytänyt ainakaan tähän hätään. Toki voitte itse tutkailla, jos löydätte jostain saman tapaisia, mikäli näihin tykästyitte!
♥ Toinen Sports Directin löytö ja ehdoton suosikki tässä kuussa on nää mustat slip onit. Taisinkin jo siinä asupostauksessa mainita, että oon etsinyt hyviä ja halpoja slip oneja ties kuinka kauan ja kun nää £10 kenkulit tuli vastaan niin en voinut olla tilaamatta niitä! Näitäkään en enää onnistunut löytämään, mutta saman tapaisia on maailma täynnä ;-)

Kuulin ainakin yhdeltä, että kuukauden suosikki-postaukset on kivoja, joten päätin väsätä tälläisen sitten vielä. Olisin kuitenkin jossain vaiheessa esitellyt ainakin nuo housut ja tuon välipalavinkin vielä erikseen, joten sain ne nyt sitten kaikki tähän samaan! Pistäkääpä kommenttia, jos nää teitä oikeestioikeesti vielä miellyttää :)

♥:Emmi

4 kommenttia:

  1. Anonyymi8.4.15

    kuukauden suosikkeja on aina kiva lukee, jatka ehdottomasti :) <3

    VastaaPoista
  2. Anonyymi9.4.15

    Jatkoon! Näistä saa välillä hyviä vinkkejä:)

    VastaaPoista